Ben ik nu zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandrina, 24 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Ik ben drie dagen over tijd en ontzettend moe. Ook mijn borsten doen zeer. Ik vandaag testen gekocht van het huismerk DA. In het begin zag ik weinig maar na 10 min ontstond er toch een heeeeel licht streepje. Ik heb daarom nog zo'n test gedaan. Op deze test hetzelfde, maar toch een dikker zwangerschapsstreepje. Ik al helemaal uit mn dak!!!!

Heb ik voor de zekerheid nog een derde test gedaan van clear bleu. Deze test was negatief :( Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn cyclus schommelt tussen de 30 en 35 dagen. Ik zit vandaag op dag 32...

Wat denken jullie??

2. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    He Sandrina,

Ik zou varen op de DA-test en zeggen gefeliciteerd! :) :)

(Ik heb hier op het forum gelezen dat Clearblue testen pas bij 50 hcg positief testen en andere testen al bij 20)

Groet, Sjaak

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja dat klopt volgens mij heb ik ook al eerder gehoord. Dus gefeliciteerd. :D

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    misschien over 2 dagen nog eens testen ...dan heb je meer zekerheid ...suc6 en ik duim voor je
    asjuh

5. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Ik hoop niet dat ik te vroeg juich, maar het klinkt allemaal aannemelijk. Ik zal over twee dagen nog een test doen...

Wordt vervolgd.............. :)

6. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Vanmorgen heb ik toch nog een testje van clear bleu gedaan (tja je kan er niet genoeg van in huis hebben :) ) en hierop was dun streepje te zien. Ik denk dat ik dus echt zwanger ben.... :)
    Het is nog heeel erg onwerkelijk hoor, maar wel fantastisch!!!! Wat er dan door je heen gaat... En dat bij de eerste ronde :confused:

Ik ga maandag wel naar de huisarts, want ik moet echt zekerheid!!

7. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik ga je toch feliciteren want je bent lekker zwanger!

Liefs An ;)

8. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Ook van mij de felicitaties!

Deel Deze Pagina