hallo ! ik zoek een originele manier om het te vertellen tegen mijn oma/opa ( het is namelijk aan beide kanten van mij en mijn man het eerste achterkleinkind) ik wil het daarom om een bijzondere manier doen! ik heb wel bij de zoekfunctie een paar ideen gezien voor het vertellen tegen je ouders, maar die weten het al. wie o wie heeft er een idee! ideen voor het vertellen tegen je broers en zussen zijn ook welkom! veel liefs
Misschien moet je iets duidelijker zijn, want ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Hoe kun je het anders brengen dan het goede nieuws gewoon vertellen dan?
hey jessica, zelf ben ik naar de bakker geweest heb van die ronde schijfjes gekocht 2 roze en twee blauwe dit laten inpakken en een afspraak gemaakt om een bakkie (kopje koffie) te doen bij me opa`s en oma`s. als je binnnen komt geef je het. en zeg ik heb wat lekker voor bij de koffie en dan afwachten op de reacties echo foto op gebakje laten zien kan ook al je zo lang kan wachten om het te vertellen suc6 we horen wel wat je gedaan hebt
ik wil het op een aparte manier vertellen dus d.m.v. een cadeautje ofzo het moet niet te duidelijk aanwezig zijn maar wel een hele duidelijke hint! snap je?
@westlander84 dat is inderdaad ook een leuk idee! ik wil het meteen vertellen zodra ik de echo heb laten maken dus die echo op het gebakje is een leuk idee maar duurt mij te lang bedankt voor je idee! deze had ik nog nergens gelezen!
heb ik ook zelf verzonnen dat wilde ik gaan doen maar ja me ouders weten het al hahah ze zagen het meteen aan me dus woorden hoeven niet altijd meer te zeggen je lichaam spreekt ook boekdelen hahah suc6
mijn vader zei achteraf dat hij het die dag ervoor al aan me had gezien, maar hij wist toen niet precies wat hij aan me zag! haha
idd nou suc6 dan :d ik ga het zelfde doennaar me broer en schoonzusje toe een gebakkie met uker opkijken hoe snelze het door hebben nog even wachten tot 12 maart dan heb ik me eerste echo.... wachten duurt lang hahah
ha mijn moeder heb ik een rompertje gegeven met hoera ji wordt oma en zo ook aan de ouders van mijn vriend. en aan peet oom gaan we dat ook doen met gedichtje erbij pas... weken in mamas buik heel pril en heel klein als alles naar wens verloopt wil je dan rond 17 oktober mij peetoom zijn. en zo ook bij de oma en opa s met dan zullen jullie mijn om en opa zijn. en voor jou oma en opa zou ik anders een mooi fotolijstje met gedicht en echo foto erin je hebt daar speciale lijstjes en gedichtjes voor www.gedachten-gedichten.nl kjk daar maar eens op als je dat iets vind succe
en dan de letters ie ik op romper had gebruikt waren fel roze een fel blauw en dat van dat gebakje is ook leuk haha
heeft er iemand een leuk idee omtrent de pasen? ik kan ff niets verzinnen maar het lijkt me wel leuk om dat te combineren, rond die tijd ga ik het vertellen.
Hoi jessica, Weet niet of je een beetje creatief bent maar anders een mooie grote ei maken met barsten erin (eventueel roze en blauw verven) en ipv een kuikentje erin stoppen je echo en een leuk gedichtje? Liefs Jessica
wij hadden voor de opa's een t-shirt met "hoera ik word opa" en voor oma een boek... ze vonden het prachtig en wij ook om hun gezichten te zien. we komen wel vaker met een kleinigheidje aan dus ze hadden niks door
Wij hebben het met Pasen 2006 verteld. Ik had van die cellofaan zakjes met roze en blauwe eitjes gemaakt. Pim
Ik had bij de snoepwinkel van die chocolaatjes met roze en blauwe muisjes gekocht. En bij de hema hadden ze leuke koektrommeltjes met een venstertje. Mijn mams pakte het lekkers aan en keek door het venstertje... en zei ECHT! Mijn vader zei oohhh lekker. haha die had hem niet gelijk door.
Ik heb een t-shirt laten bedrukken met op de voorkant de tekst: 'Geef me een dikke KUS...' en op de achterkant: '... want ik word grote ZUS!' En dan afwachten hoe lang het duurt voordat het kwartje valt... Daarnaast heb ik muffins gebakken en die met roze en blauwe muisjes bestrooid... Voor degenen die al een zoontje hebben, is er de variant: STOER STOER STOER (voorkant) Ik word grote broer! (achterkant)... Oké, de topicstarter heeft niet veel aan de tip met het shirtje, maar een ander misschien wel...
Mijn broer en schoonzus wonen niet zo heel dichtbij en ik wilde het niet over de telefoon vertellen. Ik heb mijn broer en zijn vrouw een envelop opgestuurd met daarin een vlaggetjesslinger. Op de envelop had ik allemaal bloemetjes getekend en ik had erop gezet dat het van ons was. Op die vlaggetjesslinger in de envelop stond 'Ome Roeland & Tante Irene' (op ieder vlaggetje een letter, zodat ze het hele eind achter elkaar moesten leggen). Vonden ze heel erg leuk! Mijn broer belde direct helemaal in de wolken op en mijn schoonzus moest bijna huilen, zo geweldig vond ze het. Liefs, Sonja