bloedverlies vroeg in de zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door isisnoa, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isisnoa

isisnoa Lid

14 apr 2008
    76
    0
    0
    Haarlem
    Hallo,ik heb al een afspraak met mijn vk gemaakt voor 6 mei maar ik maak me behoorlijk zorgen. :cry: :cry:
    Ik ben gewoon ongesteld geweest,wel langer dan normaal,6 dagen en na 1 dag niet meer ongesteld te zijn begon ik helder vers bloed te verliezen.
    Naar de huisarts geweest(wist toen nog niet dat ik zwanger was,had al 2x negatief getest)en van haar moest ik nog een test doen en die bleek dus hartstikke positief!
    Kan dit kwaad?
    Ik heb alleen gister een beetje buikpijn gehad maar nu niet meer en het bloeden is nu ook over,heeft 2,5 dag geduurd.
    Ik voel me wel nog zwanger.
    Alvast bedankt,groetjes Renate

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Renate,

altijd erg spannend deze periode, vooral als je ene beetje hebt gevloeid. Bijna 90 % vna de zwangere vrouwen heeft in meer of mindere mate te maken met (oud)bloedverlies in het eerste trimester. Ik kan je natuurlijk geen garanties geven, maar het feit dat je het niet meer hebt gehad en geen buikkrampen hebt gehad is een goed teken. We kunnen dus niets anders doen dan afwachten en duimen!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina