hoezo vaag?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marieke1983, 12 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik snap niets meer van mijn lichaam. ik had een mooie cyclus van 27-29 dagen. vorige maand helaas map moeten slikken. nu mijn nieuwe cyclus was weer prima, tot een paar dagen terug.
    ik kreeg rare krampen in mijn onderbuik, geen ongikrampen, anders. steken in mijn borsten, duizelig. ik dacht dat ik misschien toch zwanger was. gister 1 drupje bloed verloren, maar dat kan van ei/ongi/innesteling zijn dus dat zegt nog niets. en nu vandaag ineens bruinverlies en net een beetje rood.
    als ik ongi ben geworden heb ik wel een megakorte cyclus ineens, en dan zal ik ook wel geen ei hebben gehad.

wie oh wie kan hier iets zinnigs over zeggen? ik wil supergraag kinderen, maar moet nog paar maandjes wachten ivm afstuderen. als ik zwanger zou zijn zou dat natuurlijk wel super gewenst zijn. het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat ik zwanger zou zijn al voel ik me wel alsof het zou kunnen, maar nu al een ongi lijkt me ook raar.

2. Marieke1983

niemand? aan jullie heb ik ook niets ;)
    bloed inmiddels gelukkig niet meer, heb wel echt knallende koppijn. ben benieuwd..

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Doe een test dan weet je het zeker.
    Das enigste wat ik er over kan zeggen , mijn lichaam neemt ook zwaar de loop met mij.
    Dus tja , iedere maand weer een verrassing.

4. Marieke1983

ben net ongi geworden, na een cyclus van maar 22 dagen... dat schiet lekker op , hoop maar dat ik een ei heb gehad :(

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Kunnen dit allemaal geen bijwerkingen van de MAP zijn? (ik weet er niks vanaf hoor, maar het lijkt mij plausibel..)

6. Marieke1983

daar heb ik ook aan zitten denken, maar zou dat echt zolang doorwerken?

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Geen idee! Maar als er geen andere reden voor is... :(:

Deel Deze Pagina