Ben ik nu zwanger of ongesteld?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kuipersl, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Ik heb vandaag veel meer bloedverlies dan gister. Ben er eigenlijk van overtuigd dat het foute boel is. Heb het ziekenhuis gebeld, en bij uitzondering hebben ze vandaag nog een bloedtest gedaan, waarvan ik morgen de uitslag krijg. Het is weer zenuwslopend......

2. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    O jee, dat klinkt niet zo positief... :(
    Inderdaad, wat zenuwslopend. Hou vol, meid!

3. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Jeetje, wat een stress zeg. Wel fijn dat ze nog een test hebben gedaan, maar wat naar dat je dan weer een nacht moet wachten. Ik duim voor je.

Dikke knuffel.

4. Johanna24

Johanna24 Lid

30 sep 2007
    41
    0
    0
    Wat een spanning.
    Ik zal ontzettend voor je duimen.

En negeer iedereen in je omgeving die zegt dat je het gewoon even moet laten.
    Dit is belangrijk en spannend. Neem je rust en doe je ding en dan wordt het vanzelf de 18e.

Liefs
    Johanna

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Met 4w2d was mijn HCG 280.....de huisarts-assistente zei dat het "iets verhoogd" was, maar de assistente van de gynaecoloog zei dat het prima was voor die zwangerschapsduur. Uiteindelijk kreeg ik een miskraam met ruim 9 weken, maar dat heeft niks te maken met mijn HCG-waarde.

Dus als jij net 4 weken zwanger bent, is jouw waarde volgens mij prima!

Maar nu lees ik ook dat je meer bloedverlies had, en vandaag weer bloed heb geprikt.

Sterkte meid, hopelijk is alles goed!

6. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Ginny: bij mij zou het nu 3 weken en 1 dag zijn..

Wat zit ik toch bij een fijne fertiliteitsafdeling! Ze hebben me de uitslag al doorgegeven: het HcG stijgt gewoon netjes door. Ze hebben me niet doorgegeven hoe hoog, en dat vond ik maar beter ook...anders kan ik me dáár weer druk over maken.
    Alleen het bloedverlies is een behoorlijk punt van zorg. Ik verlies zoveel bloed dat het wel een ongesteldheid lijkt. Nu hebben ze geregeld dat ik dinsdag a.s. voor een echo mag om te kijken of ze al iets kunnen zien. Het is dan eigenlijk nog te vroeg voor een echo, maar ja...ze hoopten dat ze me wat gerust konden stellen.
    De gynaecoloog zei wel: "het is een dubbeltje op z'n kant..." Het kan dus nog alle kanten op.

Willen jullie duimen?

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    owww wat zenuwslopend....maarrr het stijgt in ieder geval...

ik duim mee hoor!

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Met 3 weken en 1 dag heb je nog geen positieve test hoor!
    Heb je gerekend vanaf je eisprong? Want daar moet je dus nog 2 weken bij optellen he ;)

9. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Ginny: ik heb gerekend vanaf de inseminatiedatum...

10. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Dus het kan toch nog alle kanten op! Laten we hopen op het beste. [-o<
    Heel veel succes dinsdag. Ik duim heel hard mee!

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja dan moet je er dus nog 2 weken bij optellen ;)
    Je bent dus nu iets meer als 5 weken zwanger.

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    kuipers, ik hoop dat het goed blijft gaan, en dat het gewoon een innesteling is geweest (mss wel van 2?)
    Ik zit in hetzelfde schuitje qua ongi. Ik had woensdag ongi moeten worden en heb sinds gisteren bruinverlies. de hele dag en vandaag ook, zelfs bruin slijm erbij. Maar ik heb wel een negatieve test. Ik las ook dat mariel dat had, hadden jullie veel bloedverlies?

veel succes dinsdag met de echo!

13. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Wies: ja, wat kan je daar onzeker van worden, he! Ik duim voor je, meid!

Bij mij is de bloeding nog steeds aan de gang, nu al meer dan een week. Ik verlies bijna net zoveel als bij een menstruatie. Mijn test is wel nog positief (donderdag is er getest op HcG). Maar ze kunnen me nog niet vertellen of het goed is, of dat het een aanloop is naar een miskraam...

Enne bedankt, de echo van dinsdag moet ons wat zekerheid gaan geven, hoop ik!

14. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Wies, ik had helderrood bloedverlies 2 dagen voor mijn NOD. Ik dacht ongi te worden. Daarna zette het niet door. Op mijn NOD had ik een licht positieve test en geen bloed meer gehad.
    Meiden, ik hoop echt dat jullie zwanger zijn!
    Wat een onzekerheid...

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb vanmorgen een veeg helder bloed gehad, en dacht dat het doorzette, maar daarna weer alleen maar bruin gehad. Nu heb ik net een test gedaan, en ik zag echt een hééééél vaag lijntje, echt zo vaag dat ik twijfel aan mijzelf. Mijn man is heel het weekend weg, dus ik laat hem zomenteen even aan een vriendin zien, of zij hem ook ziet, of dat ik me gewoon gek maak. Ik wilde eigenlijk voor de zekerheid testen, omdat ik vanavond wilde gaan drinken met stappen. Even die onzekerheid weg, maar die is alleen maar erger geworden nu. had geen lijntje verwacht te zien. ik zit wel 18 dpo, dus moet ie dan niet positiever zijn? Of zou mijn innesteling later zijn (afgelopen dagen?) en dat ik daardoor ook pas later positief test. aaaah, ik word echt knetter van dit!

16. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    En? Wat zei je vriendin?

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mijn vriendin zag het ook na even, maar haar man zag niks. vanmorgen weer zo'n zelfde vage lijn. morgen de gyn bellen voor een bloedtest,zit nu 19dpo. ik ben ook bang dat het fout is gegaan,waar komt anders dat (oud) bloed vandaan?

18. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Wies: Een bloedtest is waarschijnlijk het beste wat je kan doen. Anders blijf je maar twijfelen.
    Op de vraag waar het bloed vandaan komt kan ik je geen antwoord geven. Je weet ondertussen mijn situatie. Ieder lichaam is anders. Je weet het nooit!

19. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Meiden,

Vanmiddag bij de gyn geweest. Ondanks de behoorlijke hoeveelheden bloed die ik nog dagelijks verlies, geeft de echo een normaal beeld voor 5 weken zwangerschap! Ben helemaal gelukkig! De gyn zei wel dat het bloedverlies zorgwekkend blijft, en dat ik nog niet teveel verwachtingen moet hebben. Maar goed. Voor nu even een enorme opluchting.

20. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Wauw, wat een goed nieuws! Proficiat! :)
    Geniet van dit moment, want je bent zwanger! We blijven duimen dat alles goed blijft gaan.
    Wanneer moet je weer terug?

Deel Deze Pagina