Ben ik nu zwanger of ongesteld?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kuipersl, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judibi

judibi Bekend lid

ik duim voor een gezonde doorgaande zwangerschap voor je :D sterkte en ik hoop dat je binnenkort dan helemaal mag gaan genieten van een leventje wat in je groeit!

2. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Mariel: Ik heb de 18e, dus volgende week woensdag, weer een echo. Het blijft spannend allemaal!

Ik duim zelf ook! Ik zag het gister allemaal al niet meer zo zitten. Fijn dat ze die echo gemaakt hebben, zeg! Ik heb ook een fotootje meegekregen. Je ziet er niet veel op, maar wel dat er iets zit. En dat is nu voor mij meer dan genoeg!

3. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Hoe gaat het hier?
    Je hebt toch weer een echo gehad woensdag?
    Ik hoop zo dat het goed is!

4. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Muriel: Ja, woensdag een echo gehad. Er was een kloppend hartje en een vruchtje, alleen kwam de gynaecoloog op 6wk2dg en zou het 6wk6dg moeten zijn. Het vruchtje was te klein en het hartje klopte te traag.
    Hij wilde ons ook nog niet feliciteren. Had ook te maken met al dat bloedverlies (wat nu sinds een paar dagen over lijkt!)...vandaag is weer zo'n spannende dag. Vanmiddag moeten we weer terug naar het ziekenhuis en gaan ze kijken of het gegroeid is of juist gestopt met groeien......
    ...ik hou je op de hoogte!

5. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Dus nog steeds onzekerheid... PPFFF, wat zwaar voor jullie.
    Ik blijf heel hard duimen dat alles goed blijft gaan. [-o<
    Ik kom vanmiddag weer kijken of je nieuws hebt. Heel veel succes voor straks!

6. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Muriel: Vandaag de echo gehad. Alles ziet er uit zoals het hoort! Een 'boontje' van 1,04cm wat gelijk staat aan 7wk0dg. Komt precies uit met de laatste echo! Helemaal top! We zijn blij......!

Hoe issie met jou dan? De laatste tijd veel te veel met mezelf bezig geweest om daar naar te vragen. Sorry!

7. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Wauw Kimmy, wat een goed nieuws! Geweldig! Proficiat!
    :)
    Ga er lekker van genieten!

Hier gaat het nu goed, dank je. Ik heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen met bloedverlies. Bleek een poliep aan mijn baarmoedermond te zijn, is weggehaald. Nu ben ik aan het herstellen. Met de kleine gaat gelukkig alles goed en dat is het belangrijkste.

Ik ben zo blij voor jullie!

Liefs Marielle

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Kimmy,

Proficiat meid! Eindelijk zekerheid!

Geniet er maar lekker van!

Liefs Nikkie

9. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wat goed zeg, gefeliciteerd! Nu mag je gaan genieten he :)

xxx

Deel Deze Pagina