Weet tot nu niets meer dan gewoon negatief, klachten die ik heb zijn last van mijn zij aan beide kanten, kleine trekjes boven de schaanstreek maar die zijn heel erg licht en behoorlijk last van mijn rug, constant gevoel van honger, meer plassen en inmiddels wordt mijn humeur er niet veel beter op ha ha ha ben morgen een week en 2 dagen overtijd en ik test pas weer volgende week donderdag heb ik met mezelf afgesproken dan ben ik twee weken overtijd nu denk ik wel een beetje wat als het straks niet zo is? Ben ik denk ik ook wel een beetje teleurgesteld Iedereen wel bedankt voor de reacties, toch wel fijn om van je af te praten
De klachten die je beschrijft heb ik ook, ben erg benieuwd hoe het bij jou uitpakt.. Mijn NOD is morgen en ga me dinsdag testen als ik nog niet ongi ben Succes ermee en ik hoop voor je dat je gewoon wa tminder hormoon aanmaakt en toch zwanger bent
Vanmorgen ongie geworden tja baal nu toch een beetje eerlijk gezegd! En dan wat nu? welke cyclus houd ik nu aan? zucht! Ik gebruik geen pil ofzo dus moet ik nu maar gokken wanneer ik weer ongie wordt ofzo Nou ik hoop voor ieder ander dat het goed uitpakt en ik denk dat ik maar eens serieus ga nadenken over een kleintje