ik weet het niet meer Help!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oemm, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oemm

oemm Lid

23 apr 2008
    13
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik was 16 april voor het laasts ongi geweest. Maar daarvoor had ik al gespannen, en pijnlijke borsten. na mijn ongi heb ik heel veel last van duizeligheid, veel plassen, geen eetlust, en vooral laat in de middag een volle buik. Ik had gister een test gedaan maar negatief en weet nu niet meer waar het aan kan liggen wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?

laat het me weten a.u.b.

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi oemm..

Ik zit eigenlijk een beetje in dezelfde situatie als jij, ben nu nog ongi.. zondag geworden.. is vanaf het begin al minder als normaal! En heb onwijs zere borsten (heb ik noooit tijdens mijn ongi) en hele blauwe aders.. Heb al een aantal testen gedaan maar negatief.. Dacht dat de symptomen wel zouden ophouden als ik ongi werd.. Maar blijkbaar niet..

Liefs..

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Als je ongesteldheid ongeveer hetzelfde is als altijd, dan kun je er vrijwel zeker van zijn dat je niet zwanger bent.
    Mocht het veel minder zijn of veel korter duren, dan kan het zijn dat het misschien toch geen ongesteldheid was.

Als je gisteren een test had gedaan, dan is dat een week nadat je ongesteld was. Als je zwanger had geweest, dan had je toch wel een positieve test gekregen na zoveel dagen.

Ben je pas gestopt met de pil? Dan kan het ook ontpillen zijn. Normaal zorgde de pil voor een cyclus en nu moet je eigen lichaam het doen, dan kan je allerlei kwaaltjes krijgen.

4. oemm

oemm Lid

23 apr 2008
    13
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties, ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil, Het kan er inderdaad daar aan liggen. Maar was wel nieusgierig omdat ik dit nooit eerder heb meegemaakt. Bedankt!

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Bij mij is elke ronde ook weer anders, deze keer net ongi geweest (wel 2 dagen!) en nu weer last van beetje misselijkheid, af en toe steken in borsten en krampen ná m'n ongi. En ik zit al in ronde elf! Ik geef de schuld aan het gestopt zijn met de pil, sindsdien allemaal rare gebeurtenissen met m'n lichaam!

Liefs Dib

Deel Deze Pagina