symptomen rond de 9 weken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door simple, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo allemaal,

Zoals jullie zien ben ik 8.5 weken zwanger, hebben ook al een echo gehad met een kloppend hartje. En toch voel ik me wat onzeker, ik heb namelijk niet het gevoel dat ik zwanger ben. Vele voelen zich anders, of hebben symptomen.
    Ik lees overal dat je misselijk kunt zijn, gevoelige borsten kunt hebben, steken in buik of schaamstreek, hormonen die je voelt opspelen, moe zijn, huid wat verandert, en noem het maar op. Maar ik voel dus helemaal niets. Ja ik ben lichtelijk moe, maar dat was ik voorheen ook al beetje ivm de winter. Kan niet zeggen dat iets erger is geworden. Nu hoor ik wel dat je geen klachten hoeft te hebben, maar helemaal niets ? En dat voor bijna 9 weken? Ik klaag niet hoor, maar een bevestiging zou niet verkeerd zijn. We hebben het al openbaar gemaakt in onze omgeving, maar ik vind het zelf gewoon moeilijk te geloven omdat ik gewoon helemaal geen verandering voel.

Zijn er soortgenoten hier aanwezig:p Heb het idee dat ik echt een van de weinig ben die helemaal niets voelt met 9 weken.

2. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Ik had in m'n 1e zwangerschap ook heel weinig kwaaltjes. Was wel moe, maar last van misselijkheid, gevoelige borsten o.i.d kreeg ik pas na 3 maanden en heb ik maar heel even gehad. Ik ben echt fluitend door die zwangerschap heen gefietst. Ik had ook pas op het laatst een buikje, dat ik echt zoiets had van 'kan dit wel?' Ieder lichaam is gewoon anders, ik zou er gewoon van genieten!

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hoi hoi,
    moet zeggen dat het mij ook (mee/tegen?) valt wb de symptomen. Ik heb tot nu toe 1 week lichte misselijkheid gehad (rond oud/nieuw), last van mn rug (maar dat had ik voor mn zwangerschap ook al in lichte mate) en vermoeidheid (heb ik ook altijd al last van). Als ik dan hoor dat anderen die even ver zijn boven de wc pot hangen en zich hondsberoerd voelen, vraag ik me af of het goed zit. Ik heb alleen maar meer honger! Heb vorige week zelfs weer een zwangerschapstest gedaan want ik voelde me zo goed! Natuurlijk gewoon positief. Afgelopen vrijdag hebben we via een echocentrum een echo laten maken en alles was perfect dus die bevestiging is wel fijn. Ik snap je onzekerheid dus wel hoewel ik wel iets meer klachtjes heb dan jij. Ik denk dat we blij moeten zijn ;) Of misschien komt het nog ;)

4. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een (onzekere:)) soortgenoot! Ook ik heb bijna nergens last van en ben eigenlijk ook alleen extra moe. Maar of dat nu door de zwangerschap komt? Het liefst zou ik elke dag ook even bevestiging krijgen dat alles goed is. Maar dat hoeft niet via kwaaltjes, haha. Laten we inderdaad gewoon proberen te genieten van onze fijne zwangerschap (tot nu toe;))

5. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Gelukkig toch al 2 soortgenoten. Nogmaals ik ben erg blij dat ik zo weinig last hebt, ik heb ook zelfs meer honger dan minder. Hoor wel toevallig net van mijn moeder dat zij ook nergens last van had en een beetje hetzelfde verhaal als jou malibu stacy, ook pas bij 6 maanden een buikje enz. Dus het hoeft toch niets te betekenen. Ga ik ook maar vanuit :p

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mijn moeder wist pas na 3 maanden dat ze in verwachting was van mij.(1xper 3 mnd eisprong) Die had ook nergens last van, alleen moeheid.

Tot een italiaan op vakantie tegen haar zei: jij bent zwanger ! Want die zag dat ze moe werd van 1 x op de surfplank klimmen en er weer afvallen.

Dus mijn moeder testen, en ja hoor idd zwanger.

Dus je hoeft inderdaad bijna nergens last van te hebben.
    (al zou een klein kwaaltje wel lekker zijn voor de bevestiging)

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hi hier ook een soortgenootje! Heb al 1 echo gehad maar wacht nu op de 2e die ik as maandag krijg. Bij mij zijn de symptomen op en af. Ik zou ze wel de hele dag willen hebben gewoon om een bevestiging te hebben. Stom maar waar :(. Wel goed om te lezen dat er meer zijn die onzeker zijn als ze niks voelen....

sterkte allemaal!

8. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Pffff wees blij hoor dat jullie nergens last van hebben. Bij mij gaat het op en af maar ik ben wisselend hondsberoerd..... vreselijk.
    Vanaf 6 weken ben ik eigenlijk misselijk en geen zin meer om te eten. Kan ook bijna niet eten. Terwijl ik dol ben op eten.

9. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ja ik ben van de ene kant ook wel blij hoor poeze. Het is met ons vrouwen ook nooit goed he ;) Blij als die 12 weken voorbij zijn.

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo allemaal,

Vandaa echo 2 gehad en die kleine ukkepuk was prachtig te zien en lag zelfs met 2 armpjes te zwaaien!! zoooo bijzonder! Ik was ook al het hele weekend doodmoe en licht misselijk, dus de symptomen waren wel weer vol aanwezig ineens :D maar zo zie je maar, van even niks voelen tot de hele dag vanalles voelen kan dus ook.... :) maar belangrijkste nieuws dat alles dus goed was, wilde ik wel even met jullie delen!

Succes allemaal en sterkte met wachten......

11. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Waah josjo wat super :D En ja dan neem je die " kwaaltjes" maar voor lief :)
    Ik heb a.s. donderdag de echo met 10 weken, ben echt benieuwd. Het hartje klopte bij de vorige, maar ja dat wil niets zeggen het kan ook inmiddels gestopt zijn. Heb wel een angelsound in huis maar daar is het nog te vroeg voor thuis. Heb je geen foto van de echo?

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi simple, ja heb zeker een prachtige foto van mijn kleine uk, maar moet even de tijd nemen om hem in te scannen en hier te plaatsen, hoop dat ik daar vandaag even tijd voor heb... :D

Ik dacht precies hetzelfde als jij maar heb me onnodig zorgen gemaakt. En als het echt gestopt is kan het natuurlijk zijn dat je nog geen last hebt van bloedingen of krampen, maar die kans is eigenlijk maar klein... je zou het echt wel merken als het mis was denk ik hoor. Heb vertrouwen en pff die 2 dagen nog wachten, tja, die zijn killing!! Maar de tijd tikt echt wel door, gewoon proberen veel afleiding te zoeken, met andere dingen bezig te zijn en dan zal je zien dat de dagen snel voorbij gaan. Ik weet, ik heb makkelijk praten want ik dacht precies als jij maar goed, misschien heb je wat aan mijn tips....:)

oh je bent straks vast net zo gelukkig als ik, kan wel huilen zo gelukkig voel ik me (nou ja, bij wijze van, het is echt niet te beschrijven, zo gaaf!)

Ik zal voor je duimen! Laat je weten hoe het was?

Liefs, Jolande

13. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    I let you know!

Deel Deze Pagina