zwangerschapsverschijnselen verschillend bij jongen/meisje?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door annika, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Iemand ervaring met zwangerschapsverschijnselen (verschillen) van een jongen en meisje?

Ik heb namelijk al een zoontje en ben nu weer zwanger, nog maar net 6 weken, maar nu al voel ik me anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik ben nu vooral moe en moet vaak naar de wc, maar verder voel ik erg weinig waardoor ik het af en toe haast zou vergeten dat ik zwanger ben... Bij mijn 1e zwangerschap van mijn zoontje was ik ook misselijk en had ik al heel in het begin enorm pijnlijke borsten.
    Dus wie weet, wordt het nu een meisje?

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hoi Annika, alsof je mijn verhaal vertelt!

Bij mijn vorige zwangerschap van Olivier was ik voor mijn NOD al ziek, zwak en misselijk. Heb vreselijke eerste 12 weken gehad. En nu valt het enorm mee, soms merk ik er inderdaad niks van. Lichte misselijkheid 's morgens maar niet spugen of zo.

Ik hoop/denk ook dat dit een ander geslacht kan zijn.

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Altijd verloopt de ene zwangerschap anders dan de andere.
    Heb nu af en toe wat buikpijn, wat misselijk en slaap slech voor de est nog geen symptonen.

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    heeyyy dit heb ik nou ook he!

Bij mijn 1e zwangerschap was ik wel even misselijk,vooral de sochtends en echt tot de 7e zwangerschaps maand ofzo..

En het werd een jongen.
    Nu ben ik echt constant misselijk de hele dag door en misschien een andere geslacht.
    dat vroeg ik me ook wel af.

maar sommige mensen waren hele zwangerschap lekker voelde zich goed,en kregen ook een meisje.

We zullen zien.

groetjes loesmari

6. ladybutterfly

9 jul 2008
    13
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb al 4 kinderen twee jongens en twee meisjes ben bij de meisjes en 1 zoon heel erg misselijk geweest bij 3 ervan heel erg moe en bij allemaal heel erg veel maagzuur, zo had ik bij mn jongste dochter heel erg hoofdpijn en bij mijn oudste zoon heel erg veel pukkels , alle 4 zwangerschappen zijn anders geweest maar het zij er toch twee van elk geslacht ook had ik van alle 4 mega zere borsten en nu heb ik kleine pukkels erg last van mn darmen en wederom zo ontzettend moe maar helemaal geen last van mijn borsten

denk niet dat het aan het geslacht ligt hoe je je voelt hoor deze zwangerschap is heel anders als de andere 4 ben benieuwd wat voor geslacht dit kindje dan heeft

greta

7. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Een beter antwoord had ik niet kunnen krijgen ladybutterfly! Jij kan echt vertellen door ervaring! Ik was er hier namelijk al van overtuigd dat het dan een meisje zou worden... maar nu ik je verhaal heb gelezen blijf ik gewoon nog even lekker nieuwsgierig.

Het enige wat me wel een beeje zorgen maakt is dat ik nu helemaal geen last heb van mijn borsten, vraag me daardoor ook af of het allemaal wel okee is... ik zou toch iets moeten voelen denk ik steeds.....Ik heb laatst voor de zekerheid nog maar een testje gedaan, positief dat wel!

8. ladybutterfly

9 jul 2008
    13
    0
    0
    leeuwarden
    misschien troost je het dat ik ook geen last van mijn borsten heb en bij de anderen allemaal wel , heb vorig jaar ook een miskraam gehad en toen had ik ook ontzettende zere borsten en ging het toch mis, zegt dus helemaal niks maar vreemd vind ik het ook wel

greta

, blijft spannend de eerste 3 maanden en het maakt mij ook soms onzeker vooral na de miskraam

Deel Deze Pagina