SCHUIME VLOED!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door brownie, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownie

brownie Lid

29 dec 2008
    50
    0
    0
    Hey dames

K schrok gistere tog is heel erg..K had dus gistere een 2de test gedaan & was negatief alweer:(.. Maar K heb tog echt last van bepaalde dingesn k heb af en toe wel pijn aan me borsten ..& gistere ging k na de Wc zag k witte vloed maar dan in schuimachtige in me ondergoed :( & k d8 van Wat is dat heb k nog never gezien dus k weet niet wtsa k moet denken .. K voel ook onder me buik en voelt best hard aan! & soms voel ik me eigen echt opgezwollen en vol terwijl ik niks heb gegeten alsof er echt iest in zit ! :oops: K vind het maar raar..Maar weten jullie misschien waarom die Schuimige vloed is ?

Bedankt alvast (K)

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hoi brownie, weet niet wat je precies met schuimige vloed bedoeld maar weet wel dat je meer en vaak andere afscheiding hebt als je zwanger bent... bij mij is het voornamelijk wit! Misschien over een aantal dagen nog eens testen mocht je nog niet ongesteld zijn geworden...? Succes...

Liefs Nelleke

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

in alle zw.boeken en tijdschriften staat dat schuimige afscheiding een infectie kan betekenen, dat hoort niet bij een zwangerschap. de infectie zelf kan daar overigens weer wel bijhoren ;)

4. brownie

brownie Lid

29 dec 2008
    50
    0
    0

Jaaa het lijkt meer op romige slagroom Maar ik had het maar 1 dag ... Ben dus vandaga ongesteld geworden :cry: Dus geen zwanger voor mij vind het so erg ben echt teleurgesteld :oops:

5. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Oh dat vind ik erg jammer voor je brownie, weet hoe vervelend het is om elke keer weer teleurgesteld te worden maar één ding is zeker als je dan uiteindelijk zwanger bent was het het wachten zeker waard :thumup:

Liefs Nelleke

Deel Deze Pagina