Eisprong of vervroegde duivels??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monieqje, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Hey meiden ik zit even met een vraag. Ik gebruik de laatste paar dagen een tampon omdat anders mijn slipje heel snel vies is door alle afscheiding :$ maar vanavond zat er doorzichtig met wat roze en 1 HEEL klein drupje bloed leek het wel (was zo een klein beetje, is moeilijk te zeggen) maar ik heb een paar dagen geleden ongeveer 3 dagen bruine afscheiding gehad niet heel veel en donker
    Nu heb ik sinds gister ongeveer steekjes onderin mijn buik, net boven mijn venusheuvel. Vandaag is dat alleen maar erger geworden. Het komt met vlagen en ik heb een zeurend gevoel op die plek ook en het lijkt wel of het daar borrelt :(

Nu vraag ik mij af of dit een eisprong is/geweest of dat ik me duiveltjes ga krijgen wel is waar vroeg, want zit 6 dagen voor me NOD
    Sorry als mij verhaal een beetje warrig klinkt maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven :)

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Trouwens misschien een hele stomme vraag, maar mijn banner klopt nu toch (zit op dag 6 voor me NOD)?
    Ik snap hem niet helemaal...

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hmm beetje weinig informatie om een goed antwoord te kunnen geven. Maar eisprong is ongeveer 14 voor NOD. Dus eisprong zou je al gehad moeten hebben. Of ben je heel erg onregelmatig?
    ongeveer 6 dagen voor NOD zou een mogelijk innesteling kunnen plaats vinden en daar kan een afscheiding bij kunnen komen, maar als je anderen berichten leest duurt deze afscheiding maar 1 dag.

Dus kan zijn dat je ONGI er aan zit te komen. llijkt mij het waarschijnlijkst.

succes, sterkte.

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Thanks voor je berichtje :D ik zal het proberen iets duidelijker neer te zetten, maar het is dus niet mijn eisprong geweest misschien een innesteling...oke ik ga het proberen ;)
    - paar dagen geleden (ong. 1 a 2 weken geleden denk ik) heb ik licht bruine afscheiding gehad dat ongeveer 3 dagen aanhield
    - hierna heb ik veel lichte witte afscheiding gehad (ene keer heel dik andere keer heel dun)
    - gisteravond had ik dus die roze afscheiding (heb ik nu trouwens niet meer)
    - nu heb ik weer witte afscheiding
    Mijn cyclus is ook heel regelmatig. Toen ik net was gestopt met de pil schommelde dat nog wel een beetje maar nu niet meer :D
    Is het zo iets duidelijker en genoeg info? Ik ga maar duimen draaien dat het niet me ongie is die er aankomt maar een innesteling is geweest :D

5. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Check! Weet niet wat ik moet denken....

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

de test lijkt me heel licht positief!

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanx voor het meekijken :D ik schrok me ook kapot toen die streep kwam

8. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    ik zie ook een licht positieve test.
    je zegt dat je schrok, vind je het wel leuk als je zwanger bent?

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Ja natuurlijk!!! :D ik hoop dat die strepen alleen maar donkerder en donkerder worden :D

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ben ik nu de enige die duidelijk maar 1 horizontale streep ziet? :( (buiten de controle streep)

11. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
  12. Makkie

Makkie Niet meer actief

wauw, zo ziet het er nog veel beter uit! Ik duim voor je, succes met testen morgenvroeg en ik kom zeker hier kijken!

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ow...spannend!!! ik zie ook echt een streep...heeeel licht welliswaar, maar toch.. gewoon morgenochtend weer testen met goede ochtendurine!!!

succes..

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    :( volgens mij is die cb test vals, want heb net met kv getest en daar kwam niks...maar kv is toch gevoeliger zijn dan cb?
    Maarja dat wordt denk ik maar mijn duiveltjes afwachten...

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

he bah, wat jammer! Ik dacht ook dat die van de kv gevoeliger waren... ik heb trouwens nooit met die van de CB vals negatief getest, maar je hoort het wel regelmatig....

wat een onzekerheid zeg!

16. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    wordt er ook niet echt vrolijker van. Ik wou eigenlijk gister ook die cb digital met indicator halen, maar ben 3 winkels af geweest en ze hadden hem nergens :( maarja ik ga er maar vanuit dat ik ongie wordt. maar ik heb ook wel wat verhalen gehoord over valse cb testen maar die hadden alleen zo een penstreep naar mijn idee was mijn test echt posi omdat de streep ook zo breed was...blij gemaakt met een dode mus

Deel Deze Pagina