heey omdat ik in de paasvakantie opreis ging heb ik dus men pil doorgepakt ma na een week verloor ik 2 drupels ongeveer soort bruin verlies en dan dag niet en dan weer een dag dat ik zo weer paar drupeltjes had en das zo gebleven ik ben dan onmidelijk gestopt met men pil ma ik krijg men gwne maanstonden niet en jah ik heb wel redelijk mijn pil vergeten in die periode kan het zijn da ik nu zwanger ben ? want ik ben nu dus 12 dagen overtijd .
Ik snao je bericht niet helemaal geloof ik Als je de pil doorslikt ben je in principe gewoon beschermd tegen zwangerschap en kan het zijn dat je wat vruinverlies of bloedverlies tussentijds hebt door het doorslikken. Vervelend maar kan geen kwaad. Maar ik begrijp dat je ook de pil regelmatig bent vergeten en dan kun je natuurlijk altijd zwanger raken als je onbeschermde sex hebt gehad tijdens een eisprong. Door het doorslikken/vergeten kan het bloedverlies anders zijn dan normaal. Je lijf is gewoon van slag door veranderde hormoonhuishouding. ik zou als ik jou was een zwangerschapstest doen om te kijken of je zwanger bent. Als je niet zwanger wilt worden moet je misschien toch denken aan andere anticonceptie die je niet kunt vergeten (spiraal, prikpil ofzo) Sterkte ermee