ik zit er even doorheen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwjaar, 1 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff...17 mei pos. ovu test gehad...verwachte gister of vandaag mijn ong.
    Maar tot op heden geen gevoel dat het nu gaat komen:(
    Ik had gedacht morgen pas te testen maar ik hield het niet vol dus toch maar ff kruitvat 2 v 5 gedaan maar helaas omo wit:(

Vorige maand was ik echt precies 14 dagen na pos. ovu ong.
    Wie heefthier ervaring mee?
    Tot hoelang kan je ong uit blijven??

Hoop zo dat iemand een bemoedigend woordje voor me hebt;)
    Want dit maak me erg onzeker:cool:

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Helaas zelf geen ervaring met ovutesten ed, maar hopelijk maak je wat langzamer hcg aan en blijk je over een paar dagen toch zwanger. Succes met wachten

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    heb ook steeds negatieve testen (wel heel licht lijntje, maar nauwelijks zichtbaar...) vreselijk dat wachten!

maar ik duim voor jou!

4. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och aan jou banner te zien ben jij nu al 7 dagen over tijd...verschrikkelijk he dat wachten!! heb jij ook ovulatie testen gebruikt??

5. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    neen, heb dat niet gebruikt... hebben gewoon héél veel geklust deze voorbije maand :p

ja ik ben echt gefrustreerd! Begon allemaal 1,5 week geleden... was super misselijk :s

maar ik vrees er een beetje voor... nog steeds geen positieve test dusja.

Maandag ga ik naar de gynaecoloog. Ik moet echt zekerheid hebben, want momenteel ben ik niet aangenaam.
    Heb constant ruzie met iedereen omdat ik zo ambetant loop :s

6. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid ik begrijp je best wel hoor!!
    Ik probeer maar even er op uit te trekken en met mn mannetje vannavond wat gezelligs te gaan doen...
    Ik hoop maandag nog eens te testen....

Ik ben heel benieuwd maandag voor jou!!

7. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hey nieuwjaar, ik kan je een hand geven, wij lopen gelijk, hier ook niks te bekennen, heb afgelopen week al 3 testen versleten, niks te zien, kword er moedeloos van :( , weet ook niet of mijn ovutesten echt positief waren achteraf, wel vaak genoeg geklust ( en nog steeds ) dus samen op t wachtbankje denk ik maar :(

8. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi nieuwjaar!
    Vervelend die onzekerheid zeg! Ik had gister getest, negatief..
    En vanmorgen is het begonnen met bruinig slijm, buikpijn komt nu opzetten. Dus vanavond maar met een warme kruik vroeg naar bed..
    Tis voor mij iedere keer zo'n psychisch proces. Dat ik t nu niet meer trekt en ff een pauze inlast...
    Sterkte verder met wachten!
    Xx

9. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @steppie: oke nou ik vind het echt knap lastig...ja ook al meerdere testen versleten...ik weet wel 100 procent zeker dat ovu test de 17 positief was...en kwa kwaaltjes (waar ik probeer niet al te veel op te letten omdat ik maar al te goed weet dat mn lichaam me erg voor de gek kan houden)
    Maar echt extreem zere bobbies wat ik echt nog niet eerder heb mee gemaakt,vlage van misselijk gevoel,donkere tepels...maar verder niets..en nog steeds niet het iedee ong. er aankomt....pff ik dacht vanmiddag de test als die negatief is zet ik het uit mn hoofd maar goed dat lukt niet helemaal hihi denk elke keer toch geen bloed??heb moed!! We blijven dus moed houden en hopen dat het toch raak is deze keer....

@Annie ja ik snap het heel erg dat het een psychische proces is en dat je een pauze inlas voor eigenbescherming he? ja ik begrijp het wel, heel veel sterkte ermee!!

Deel Deze Pagina