Ben ik nu zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door oktober91, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
  2. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik heb het op internet gelezen ja best wel van geschrokken. Inderdaad maar hopen dat dat bij mij niet het geval is. Ik heb wel wat overgewicht, bmi 27.8 dus niet extreem. En ben wel wat overbehaard maar ik ben heel donker van haarkleur dus dan heb je dat ook al best snel. Ik heb besloten zaterdag te testen dus heel hard duimen voor een positieve test!;)

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    denk persoonlijk dat pcos niet van sprake is
    daarvoor moet je meerdere klachtten hebben'
    Je bmi valt mee meid ..ik zit eronder iets ondergewicht en zie me banner;)

Ga voor je duimen meid!!!
    laat je het weten?

4. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Super ik zag het ja nog gefeliciteerd!
    Voel je je goed?
    Ik hoop zaterdag ook zo'n banner te plaatsen!:)

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik heb al heel wat zwangerschappen meegemaakt en ik weet dat veel klachtjes hetzelfde zijn...of je nu zwanger bent of moet gaan menstrueren. Maar hetgeen wat je vertelt over dat je tijdens de gemeenschap het gevoel hebt dat je nauwer bent en droger,dat is dus echt een zwangerschapskwaal. Ik had dat zelf namelijk ook.Ik vond het opvallend. Ik geef je dus goede hoop dat je zwanger bent:). Maar ik ben het met de rest eens dat alleen een test echte duidelijkheid kan geven.
    Ik duim voor je:)

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Voel me super mag niet klagen,
    Djw

Hoop dat ik je zaterdag mag feliciteren
    net als me voorganger tijdens gemeenschap nauwer was hier ook het geval heb goede hoop!

7. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hoi allemaal,

Kon me nieuwsgierigheid niet langer bedwingen dus vanmiddag een test gedaan. Helaas, negatief...:( vraag me alleen af of t wel goed was want duurde ook heel lang voordat er int controle gebied een streep kwam, veeel langer als anders.
    We wachten af wanneer de rode 'vijanden' komen en anders test ik denk ik nog een keer met ochtendurine

Bedankt voor jullie reacties

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Als jij zwanger zou zijn had je ongeacht het tijdstip echt nu wel een positieve test moeten hebben. Mss heb je geen eisprong gehad? Ik vind je cyclussen wel zo onregelmatig dat het wel een bezoekje aan je huisarts waard is. Succes!

9. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hoi allemaal,

Gisteren toch ongesteld geworden, helaas! Op naar de volgende ronde maar weer. Ik wil dan ovulatie testen gaan gebruiken.
    @Blondie, ik ben een tijdje terug bij de huisarts geweest maar daar laat ik me voorlopig niet zien, want hij vond het denk ik maar vreemd dat ik kwam. Hij zei: je moet het zo zien: de baarmoeder is een gazonnetje, bij het ene meisje word het elke 4 weken gemaaid en bij de ander duurt het wat langer. Wat geeft het? Er zullen meisjes jaloers op je wezen dat je niet zo vaak ongesteld ben, want aangenaam is het niet. Je krijg dan misschien 4 kinderen ipv 11. Dusss.. snappen jullie dat ik me daar voorlopig niet laat zien?? Wat een vent.. Ik vraag helemaal niet hoeveel kinderen ik krijg maja.

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Rare reactie van hem. Tuurlijk is de ene cyclus langer als de ander maar onregelmatig vind ik een ander verhaal. Doe wat jij goed vind voelen! Succes!

Deel Deze Pagina