hoii youame wordt vanavond om 19.00 opgenomen in het ZH ze wordt morgen ochtend om 7.30 geopereerd aan de zachte gehemelte en het rose gedeelte van het lipje waar ze bij de vorige operatie gesloten werd ze moet ong 5 tot 7 dagen blijven ligt eraan hoe ze het zelf doet met drinken enz begin nu wel beetje zenuwachtig te worden het is wel de 2e operatie maar het blijft eng ik hou jullie op de hoogte gr marline
Wat spannend Marline, heel veel succes! Mag ik trouwens vragen hoe je de naam van je dochtertje uitspreekt?
Kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt. Het is toch je kleine meid die geopereerd wordt. Suc6 meid en een dikke knuffel voor Youame. (mooie naam )
Jeetje meid, spannend hoor. Is haar lipje na deze operatie weer helemaal “normaal“? Of moet ze hierna nog vaker worden geopereerd? Veel succes!
Logisch dat je zenuwachtig bent. Moet ze hierna nog vaker geopereerd worden of is dit de laatste keer. Succes! Liefs
Hey marline, Spannende dagen weer voor jullie allemaal, ik zal voor jullie duimen en geef Youame maar een dikke knuffel van mij.. Youame spreek je uit als: djoe-eemie tenminste wat ik van marline begrepen heb wel