Ha meiden, Even een vraagje (2x zwanger geweest, maar toch lijkt alles weer vergeten ) Ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben. (Tja, kan er testje tegen aan gooien natuurlijk, dan weet ik het zeker.. maar a.s. vrijdag zou ik weer ongesteld moeten worden, word ik dat niet.. dan weten we ook hoe of wat ) Maar nu heb ik maar last van 1 borst, is dat normaal? Bij de vorige zwangerschappen had ik last van beide.. maar nu is het steeds of links, of rechts. Hoop dat iemand ervaring daar mee heeft!
Hoi Atra, bij de oudste heb ik eigenlijk helemaal geen last gehad van mn borsten, maar bij de tweede kon ik er helemaal niets aan "hebben". BH aan doen was al vervelend, partner "mocht" er eigenlijk niet aankomen etc. Dus ja.... het kan best een symptoom zijn van zwangerschap. Ik zou proberen te wachten tot vrijdag voordat je gaat testen..... al weet ik best hoe lastig dat is Zou mooi zijn voor de kids, maandje of 16 leeftijdsverschil.
Hey bedankt! Ja bij de eerste weet ik het eigenlijk niet meer, bij de 2e had ik er wel mega last van.. maar van beide.. en nu van 1. (soms links, soms rechts) en soms van beide.. Dus vandaar eigenlijk.. Mwah, heel moeilijk om te wachten vind ik het niet als ik niet ongesteld word, dan weten we genoeg haha. Zou inderdaad wel heel leuk zijn!!
Ja zou zeker een symptoom kunnen zijn. Had ik bij mij zwangerschap soms ook last van. En je lichaam kan iedere zwangerschap anders reageren. Spannend hoor! Je geduld wordt nu wel op de proef gesteld!
Ja, echt apart is dat hoe het lichaam steeds weer anders reageert bij de 2e had ik echt van beide last, en nu steeds of de een of de ander.. Ben nu ook steeds misselijk en bandenpijn.. dus heb wel sterk het vermoeden.. zeker spannend!