Dag! Daar is weer iemand die zich af vraagt of ze misschien wel of niet zwanger is. Het begon allemaal een paar weken geleden: - s'nachts uit bed om te plassen (nog nooit gehad!) - gevoelige buik - avond misselijkheid - emotionele buien. - brandend maagzuur Maar toch ik voelde ongestelheidspijnen een paar dagen voor mijn menstruatie (ook al raar die heb ik altijd alleen op de eerste dag van mijn menstruatie). Paar testen gedaan, negatief natuurlijk! en werd ook ongesteld. Alleen die ongesteldheidspijnen: - pijn in de onderrug - krampjes in mn onderbuik, - pijn in mn gehele onderbuik van links naar rechts.. die blijven! daar heb ik nu al weken last van! op 1 of andere manier blijf ik voelen dat ik misschien toch wel zwanger ben..... Herkent misschien iemand zich in dit verhaal? Dat is eigenlijk mijn vraag? of moet ik het nu gewoon los gaan laten (wat ik moeilijk vind met de hele dag pijntjes in mn buik en onderrug) groetjes!
Qua symptomen zou het best kunnen, maar op basis van symptomen kun je geen zw vaststellen. De symptomen kunnen ook komen van een (hevige) menstruatie, ontpilklachten, etc etc. Omdat je wel ongesteld bent geworden én negatief testte denk ik toch echt dat je niet zwanger bent. Maar... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, mocht die test al een aantal dagen terug zijn zou je nu nog eens opnieuw kunnen testen, voor het geval je hcg bij de vorige test nog niet hoog genoeg was.
Misschien endometriose? Deze klachten heb ik niet gehad met de zwangerschap maar wel weer door de endometriose.