Hallo Allemaal, Ik heb een vraagje... Ik heb de laatste 3/4 dagen bruine afscheiding. Het begon de dag na mijn eisprong. Dit krijg ik meestal een 1 dag voor dat ik ongi moet worden en de dag daarna ben ik het. Alleen het rare is dat ik pas op 12 April ongesteld moet worden. Dus dat kan niet. Ook heb ik het al zeker 3 dagen.En het blijft ook die kleur. En heb ik een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Net alsof ik het moet worden. Ik begrijp er niets meer van. Weet iemand wat dit kan zijn of herkent iemand dit? Groetjes Sharon
Misschien ben je aan het ontpillen? De dag na je eisprong kun je tenslotten nog geen innesteling hebben. Of je moet natuurlijk een hele vroege eisprong gehad hebben.
Nee, ik geloof het niet ik ben namelijk al sinds september vorig jaar gestopt met de pil. Ik heb ook pijn aan mijn onderrug en kan slecht slapen.. ik hoop dat het misschien een teken is..
ik heb ook een bloeding gehad rond mijn ei tijd en dat scheen volgens de huisarts een ovulatiebloeding te zijn. duurde ook korter dan normale ongesteldheid. Ik had dit nog nooit eerder gehad, of erover gehoord maar dat bestaat dus ook.
Ik heb nog niet getest. Ik kan pas op 12 april testen.. Volgens de calculator(en ik weet dat je daar niet op kan vertrouwen), zou vandaag dus de innesteldag zijn. Of ik heb inderdaad misschien mijn eisprong eerder gehad... Ik heb het nu al 6 dagen