hallo mensen ik heb nu een hele lichte bloeding op dag 16 van mijn cyclus. vorige maand had ik ook al een 1-dagsbloeding op dag 19...kan een bloeding gepaard gaan met de eisprong??? gr Bengel
Hi, het zou best eens kunnen. Ik heb dit zelf ook ca. 1 dag na mijn eisprong. Heb toen dezelfde vraag gesteld en hoorde dat ik kan. Bij mij is het niet echt bloed, maar meer een beetje donkere afscheiding met soms tussen het slijm een beetje bloed.
ja daarmee bedoel ik dat ik het allemaal niet volg...mijn lichaam.. t is pas ronde 2 hoor dus maak ik me niet enorm druk... nog een vraagje: mijn 1e cyclus dus: op dag 19 bloeding van 1 dag, en pas op dag 57 ongi: das niet de 'beroemde' 14 dagen, is dit het ontpillen??????????????????????? of heb ik toch een late eisprong gehad....wat kan een lijf raar doen he.... bengel
ah zo... ja het lijf is maar een raar ding. Ik weet niet precies wanneer je bent gestopt met pil, maar wat ik zo hier heb gelezen zou het ook met ontpillen te maken kunnen hebben.
Ik ben nou zo'n 7 maanden gestopt. Steeds een redelijk regelmatige cyclus gehad. Maar deze maand: op de dag waarop ik 1 dag overtijd zou zijn heb ik waarschijnlijk mijn eispong gehad. Twee dagen later(gisteren) had ik nadat ik naar de wc geweest was, bij het afvegen helder rood bloed. Ik ben gaan slapen en vandaag heb ik weer nergens last van. (gisteren ook geen krampen gehad terwijl ik normaal een zware ongi heb) Dit is een hele rare cyclus. Oh en vorige week had ik lichtroze afscheiding. Ben een beetje in de war zo maar gelukkig hou ik nou een temp. kaart bij. daar zie je wel wat dingen op die het gebeuren een beetje ruggesteun geven groetjes, Lot