ziektekostenverz. 4 ivf behandelingen - kan topic niet meer vinden ...

Discussie in 'De lounge' gestart door Strijkkraal, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hoi meisjes,
    Ik dacht laatst hier een topic te hebben gezien over de ziektekostenverzekering die 4 ivf behandelingen vergoed. Ik kan het topic niet meer vinden ;).

Weet iemand van jullie welke verzekeraar dat nou ook alweer was?

Dank!!!

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
  3. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    ONVZ vergoedt de kosten van ivf-behandelingen in een ziekenhuis (Topfit en Superfit).

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Alleen hierbij gaat de premie omhoog, en krijg je enkel 750 euro vergoedt bij de 4e poging.

Het concept van de gehele verzekerig voor de vrouw vind ik wel leuk opgezet.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
  6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij heel veel zorgverzekeraars is het helaas zo dat ze je niet meer aannemen als je al met IVF/ICSI bezig bent. Zeker voor de duurste en meest uitgebreide aanvullende verzekeringen moet je vragenlijsten invullen en kun je geweigerd worden. Er zijn wel verzekeraars die IVF/ICSI onbeperkt vergoeden, maar dan moet je al bij ze ingeschreven staan voordat je met die behandelingen begint. Soms moet je zelfs een aantal jaar bij hen verzekerd zijn, voordat je in aanmerking komt voor bepaalde vergoedingen.

Zoek dus alles goed uit en zeg je verzekering niet eerder op dan dat je geaccepteerd bent bij een andere.

Heel veel succes, ik hoop dat je die vierde behandeling niet nodig hebt!

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies. Als je al in de mmm zit dan kan je wel vergeten dat je nog wordt geaccepteerd door een dergelijke zorgverzekeraar. Ik zat bij ONVZ superfit idd en die hebben alle IVF behandelingen van ons ongelimiteerd vergoed, zelfs in het buitenland. :):):) Maar ik was al 10 jaar bij hen verzekerd dus een "trouwe" klant vandaar dat ze ook zo coulant waren.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik ben aan het rondneuzen en ik zal zeker niet zomaar mijn huidige verzekering stoppen uiteraard. Maar gezien de idiote verhogingen van de verzekeringen (en dan heb ik een collectieve, maar daar gaat mijn premie met ook 15% omhoog) kan het misschien lonen om eens rond te shoppen. Misschien ook niet, maar dan weten we dat ook meteen ...;)

Dank jullie voor de tips, ben al aan het snuffelen :)

9. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zo staat het wel in de polisvoorwaarden ;) (heb zelf de topfit verzekering bij hun en tot nu toe hebben ze echt alles, maar dan ook alles vergoed en geloof me: das echt veel!)

Deel Deze Pagina