ik zou donderdag ook even bij ze aangeven dat jij andersom ook geen problemen maakt als de fysio zijn afspraken niet nakomt. Dus in dit geval zouden ze best wel wat coulanter mogen zijn. Helaas staan ze wel in hun recht idd...
Maar dat doet toch op geen enkele wijze afbreuk aan het feit dat het inkomstenderving is als TS niet kan komen en niet betaalt? Het is niet zo dat ze iemand anders in haar plaats in de groep kunnen plaatsen? Don't get me wrong: natuurlijk zat het "verlies" minder groot zijn als zo'n groepssessie wordt gemist dan een afspraak met uitsluitend haar, maar het gaat even om het principe! En het gaat erom dat de praktijk in haar recht staat om dit bedrag te vragen. Ik denk dat TS er goed aan doet de situatie uit te leggen en vriendelijk te verzoeken in dit geval coulant te zijn, maar meer dan dat kan je mijns inziens niet doen, laat staan eisen!
vanmorgen weer geweest.. fysio vertelde dat telef geen gelijk had Dit was overmacht.. dus geen kosten.. bovendien zit ik in een oefengroep. Heb ik me weer druk gemaakt om niks Hier mag een slotje op!
Fijn dat het goed is afgelopen maar ja eigenlijk vind ik dit geen overmacht. Je dochter was namelijk al 2 dagen ziek. Dan had je makkelijk 24 uur van te voren af kunnen bellen.
nee.. want eerst was ze ziek koortsig (38.3), maar kon ik haar nog wel naar mijn moeder brengen.. Die ochtend vloog ineens vanuit het niets haar temp naar boven en werd ze lusteloos, loom en wilde ze niks meer drinken enz.. Dat vond ik alarmerend en ik wilde de arts erbij hebben. Die arts was het overigens met mij eens dat ik gelijk contact opnam. Ook hij vond de tekenen niet goed. Dus er was zeker sprake van overmacht. En nogmaals.. Ik ben juist uiterst precies met afspraken en afbellen. Als er maar de mogelijkheid is dat het anders loopt neem ik ruim van te voren contact op. Nooit bel ik net van te voren op of kom ik niet opdagen.. (wilde ik dan toch nog maar eens benadrukken... want juist dat punt is voor mij belangrijk)
Tjee zeg als je haar nou normaal zou aanspreken? Waarschijnlijk bedoelde zij niet dat het topic daadwerkelijk dichtkon, maar meer dat dit het juiste antwoord is (dit weet zij door haar werk blijkbaar, of ze zich nou heel wat voelt of niet) en was het meer sarcastisch bedoeld. Ik kon er wel om lachen, en vatte het niet op zoals jij en andere dit op hebben gevat. Maar blijf het raar vinden hoe mensen hier elkaar aan kunnen spreken. En oja sorry dit moest er ook ff uit.
Volgens mij was het ook grappig bedoeld...die knipoog stond er toch niet voor niets achter. @TS: fijn dat het goed is afgelopen. Had het ook vreemd gevonden als ze kosten in rekening hadden gebracht. Hier regelmatig een zieke zoon en heb al paar keer tandarts af moeten zeggen en heb nog nooit een factuur gezien. Ow en idd ze verdienen al zat!! Het is echt niet zo dat hun praktijk failliet gaat als jij je afspraak afzegt