AU mijn rib (na flinke verkoudheid)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder3, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben flink verkouden geweest met veel hoesten door kriebelend vastzittend slijm. Het hoesten is nog niet helemaal over.

Sinds een paar dagen heb ik onwijs veel pijn aan mijn rib die onder mijn borst zit (waar bh-beugel op zit). Niet alleen tijdens het hoesten maar eigenlijk constant. Alle bewegingen zijn mega pijnlijk en als ik dan moet hoesten schieten de tranen in mijn ogen.

Kan het zijn dat door het hoesten mijn rib gekneusd is??

2. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi,

Hoe het voelt weet ik niet...ik heb het gelukkig nooit gehad maar een ex van mij heeft ook wel eens zijn ribben gekneusd door het hoesten.

Dus ja...dat kan

liefs

3. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk inderdaad dat je een gekneusde rib hebt ! Heb het ook gehad door het hoesten en is zeker erg pijnlijk. Kan je best lang last van hebben hoor. Sterkte !

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb nu ook last van m'n ribben (kan haast niet eens op m'n buik liggen) en hoest niet eens zo abnormaal veel.
    Beterschap.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.072
    3.863
    113
    Ja, dat kan, volgens de dokter heb ik eens mijn rib gekneusd door het vele hoesten.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja dat kan.. Heb het ook elke keer na een flinke verkoudheid.. Eerste keer mee naar de huisarts geweest.. Had al gezegd dat ik niet wist waar het vandaan kwam.. Eerste wat hij vroeg: Ben je verkouden geweest en gehoest? Uh ja dus..
    Gaat vanzelf over..

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Okee, nou het kan dus :)

Het is echt geen pretje iig zitten liggen alles doet zeer, op mijn zij liggen is redelijk te doen.

Met die kleine meid van ons nu is het af en toe ook geen pretje, dan ligt ze erop of ze trapt ertegen :( AU.

Ach het zal wel weer overgaan, alleen wanneer? Daar ben ik benieuwd naar.

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik wil je niet bang maken, maar mijn tante heeft laatst haar rib gebroken door het hoesten!! Ik zou even langs de huisarts gaan.

Deel Deze Pagina