Boos zou ik er niet om zijn, teleurgesteld wel... En ook ik zou er een goede reden in zien dat hij dus nog een keer 'moet'! Ik zou er zo'n draai aan geven dat ik daar in de volgende vakantie ook zit... (Als vrouw kan je hier 'positief manipuleren' (En dat is geen misbruik maken van de situatie, maar gebruik maken ervan... )
Oh, ik zou ook wel even boos zijn hoor! Maar maak het mooiste ervan: jullie kunnen nu naar dat land op vakantie. Als het meezit voelt hij dat al op zijn klompen aan en geeft hij meteen in, maar ik zou er niet voor schromen een beetje op zijn schuldgevoel te werken als hij met nieuwe argumenten komt. Geen gedonder meer, jouw wensen tellen even zwaar als die van hem. Overigens ben ik ook stinkend nieuwsgierig naar welk land het dan is.
Mystiek, het ging om indonesie zei ze op de vorige pagina Ja ik zou ook zeer zeker boos en teleurgesteld zijn. Met mij niet willen gaan, en dan vervolgens met een vriend wel? Zo werkt dat dus echt niet! Knap van je dat je hem het plezier wel gunt, dat zou mij niet lukken denk ik haha. Tuurlijk gun ik mijn man een leuke vakantie, maar niet naar het land waar hij steeds van roept dat ie er nooit heen wil haha.
Zulke dingen heeft mijn man echt vaak geflikt. Ik werd niet kwaad maar ik onthoud het wel voor als ik een keer zelf in die situatie zit, dan zal ik het zeker niet laten omdat hij er niet bij is.
ik zou ook best pissig zijn denk ik. Ik zou denk ik tegen hem zeggen....jij gaat 2 dagen daarheen? kan je alvast op voorverkenning daar en kijken wat leuk is voor ons als wij daar binnenkort, of volgend jaar samen heen gaan. want blijkbaar ben je van mening veranderd....
Ik zou ook het ook echt niet leuk vinden nee.. Je laat hem al gewoon die kans nemen zonder boe of bah, wenst hem een fijne vakantie en veel plezier en als bedankje krijg jij straks vakantie foto's van jou droomvakantie land.. Ik zou hem bellen/appen en hem vragen of hij meteen even rondkijkt voor een leuk hotelletje voor volgend jaar voor jullie. Doet hij meteen iets nuttigs . Enne ik ben naar Bali geweest en ik ben verkocht! Er gaat hier vast en zeker nog vaker richting Indonesië gevlogen worden.. En kwa vies, ik vond Egypte smeriger bijv.
Ik zou het erger vinden dat hij nog 2 dagen langer weg zou blijven maar ik kan dan ook erg moeilijk zonder m'n lieverd En als ik er boos om zou worden zou ik het ook zeker tegen hem gezegd hebben dat hij nu opeens wel naar dat land zou willen maar zonder mij niet :x hihi kinderachtig he..
Nee hoor, boos niet, wel teleurgesteld. Ik heb in een zelfde soort situatie gezeten een paar maanden terug. Mijn vriend weigerde om met mij naar Parijs te gaan. Parijs was stom, te druk, teveel mensen, teveel verkeer, stom blablaaaabla, niks aan etc. en wat ik ook zei - we gingen niet... totdat... "Ja er is een neven & nichtenweekend in Parijs, partners mogen mee, zal ik ons opgeven?" - Oh gaaf Ja doe maar! "Dan vraag ik wel of mijn ouders op de baby passen" - Hoezo? Hij gaat gewoon mee hoor, hij is dan 9 weken oud... Ik ga hem heus niet achterlaten, wat denk je zelf?! "Ja nou, ik ga niet naar Parijs met een baby" - Nee, jij gaat helemaal niet naar Parijs - IK ga naar Parijs, van het voorjaar, mét baby en zonder jou als het moet. Zeg het gebeuren maar af, stik met je neven & nichtenweekend. (hij wil zelf nooit ergens heen zonder mij, dus als ik niet ga, gaat hij zelf ook niet) Ik zweer het je, ik zal Parijs ooit gaan zien !
Boos niet.. Misschien wel teleurgesteld.. Wat ik vervelender zou vinden is dat hij het besluit zonder overleggen..
Ik zou ook zo boos zijn! Dan zou ik ook zo kinderachtig zijn om er nooit meer heen te willen, in elk geval niet samen met hem.
Ach een kerel denkt er misschien niet zo bij na. Waarschijnlijk was het een idee van een vriend van hem en wilt hij geen spelbreker zijn nu ze daar toch in de buurt zijn. Valt ook wel weer wat voor te zeggen. En misschien dacht hij wel....als me dit meevalt kan ik straks voor ons 2 een vakantie boeken.
Tja, fijn hij dat al gaan "voorproeven" is ... Dan kent hij vast al de weg als jij nu jullie vakantie voor volgend jaar naar ginder boekt . Hier gaat man al niet alleen voor een week op vakantie. En al helemaal niet naar de andere kant van de wereld (9 uur vliegen). Maar moest hij het toch ooit doen en mij zoiets flikken, dan mag ie het jaar erop met mij terug!
Mijn partner haat het om een terrasje te pikken en doet dit dan ook nooit terwijl ik het echt leuk vind. dat rond kijken, roddeldk dn genieten . Verschrikkelijk noemt hij het. Belt hij zomer 1 jaar geleden dat het erg warm was en nog ff wat ging drinken op het terras met zijn collega's. Was echt boos maar achteraf dacht ik ook wat ben ik toch kinderachtig. Nu moet hij trouwens verplicht terrasje pikken met mijn als het lekker weer is en nu komen we dus nog amper in de stad
Beetje lomp van hem om jouw wens zo af te kraken en vervolgens zelf wel te gaan, maar hij kan nu iig niet meer met een piepsmoes aankomen dat het er stinkt en het niks is. Misschien dat jij de volgende keer lekker kan gaan met een vriendin?