Hey meid, Heel veel succes. En hoopelijk word je nu wel fatsoenlijk geholpen! Ben benieuwd. Laat je het nog wel weten? Gr
ben bij het ziekenhuis gewwest moet nog maar eens 5 kilo vanaf en moest de dokter maar bellen voor een dieetist ze kunnen er verder niks aan doen blijft niks meer van me over straks maar goed ik weet het ook niet meer maatje 38 heeft bijna iedereen
Bizarre arts had je zeg, gelukkig kun je ergens anders terecht, die zijn vast beter geschikt voor hun baan. 'had je maar niet zwanger moeten worden', wat een idioot! Maar wat ik me afvroeg... hoe kom jij met 70-75 kilo in maat 38? Ik zit nu net onder de 70 kilo (68-69) en heb echt maat 40 van broeken en 42 van shirts/jasjes... Ik ben 1.74 lang. (voor m'n zwangerschap was ik 73 kilo en toen had ik ook maat 42 van broeken) Gewicht en kledingmaat zeggen niet zo heel veel over overgewicht, je bmi wel. Als die boven 25 ligt, heb je meer kans op verminderde vruchtbaarheid. Ben je erg klein qua lengte? Anders snap ik niet dat deze ook begint over afvallen, al is het nu gelukkig maar 5 kilo.
ben nu bij een andere dokter gegaan kan nu wel aan de provera en de clomid joepie eindelijk iemand die wel naar ons wil luisteren nu hopen dat ik hier binnen kort kan vertellen dat ik wel zwanger ben