Noorus wat naar en ontzettend onzeker. Bij iedereen is een mk anders. Zelf heb ik er 2 weken geleden 1 gehad bij precies 5 weken. Ik had wel behoorlijk wat bloedverlies. Die dag erna al een zeer lichte test. Ik mocht trouwens wel langs komen bij de vk zodra het bloeden was gestopt. Ik heb toen een inwendige echo gehad om te kijken of de baarmoeder leeg was. Zou jij dat ook niet kunnen vragen aan je vk? In ieder geval heel veel sterkte. Het is niet niets.
Dank voor je reactie Susyq! Ik weet nog dat jij je MK had ja (volgens mij zat ik in hetzelfde NOD topic). Denk dat ik de VK nog wel even bel nadat ik getest heb... Hoe sta jij nu in deze ronde na alles wat er gebeurd is?!
Uiteraard vond en vind ik het heel erg wat er is gebeurd. Aan de andere kant ben ik blij dat mijn lichaam het verkeerde vruchtje al heeft afgestoten en dat mijn lichaam het goed heeft schoongemaakt. Fysiek vond ik het wel meevallen. Nu na 2 weken af en toe nog een traantje. Maar ook ondertussen wel al weer bezig om deze ronde gewoon weer zwanger te worden. Ben alweer begonnen met ovu testen om mijn ei op te sporen. Nu op dag 13 nog zeer weinig te zien (een mini streepje). Ga het weekend weer een ovu test gebruiken, ik verwacht dan meer. Ook al weer de draad in bed opgepakt Mijn gevoel zegt dat het deze ronde weer raak zal zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat jouw mk, relatief gezien, meevalt. sterkte en natuurlijk succes!!
@ Strijkkraal, ja zo denk ik ook... Dat stelt me ook gerust. En hier fysiek alleen maandag erge krampen gehad. Verder viel het mee... Ik heb ook de moed weer gevonden om dit als een nieuwe ronde te zien nu en er weer volledig voor te gaan. Wat me ook gerust stelt is het feit dat ik dus wel zwanger kan worden! Dat mijn vriend en ik blijkbaar een goede match zijn @ Danielle, dank je meis! Lief dat je het vraagt. Hier gaat het dus nu wel weer, maar begreep dat jij nu ook heel wat moet doorstaan. Je weet me te vinden he, als je wilt kletsen! Dikke *knuffel* Hier vanmorgen een omo-witte test. Heb alleen wel even VK gebeld omdat ik wil overleggen hoe ik weet of alles wel uit m'n baarmoeder verdwenen is (heb tenslotte niet heeeel veel bloed verloren).
Ps. Ik heb maandag (begin van bloedverlies) als eerste dag van mijn cyclus gerekend, is dat goed?! (ik hou er wel rekening mee dat de cyclus dit keer langer kan duren...)
@ Rozemarijke, betekend dat dat m'n baarmoeder leeg is dan?! Kan je niet aan een witte test zien lijkt me of wel?!
Noorus, wat jij zegt dat dit je gerust stelt dat heb ik hetzelfde. Het is dan wel niet goed gegaan, maar ik heb in ieder geval een eisprong gehad en het zaad van vriendlief heeft mijn eitje kunnen bereiken. Dus wat dat betreft heb ik ook het idee: onze lichamen werken zoals het moet. En dat weet ik dan liever na 1 of 2 maanden proberen zwanger te worden dan pas na een jaar en dan een miskraam. Ik hoop voor jou dat je bm helemaal leeg is! Ik heb daar verder geen ervaring mee. Bij mij zit het vruchtje er nog in en moet ik wachten op bloedverlies... en ik werk met autisten en daar lijk ik nu wel beetje op. Heb nu echt zoiets: "oke, klaar is klaar. en als het klaar is moet het weg. uit mijn lichaam." Dus ik hoop dat dat snel gebeurd en dat ik dan ook weer verder kan, tot die tijd kan ik het niet echt afsluiten denk ik.
Ik hoop ook voor jou dat dat snel gebeurd meis! Hier is het bloedverlies maar kort geweest (2 dagen). Heb net overlegd met VK en gyn en kan dinsdag terecht voor een inwendige echo. Gaat de gyn kijken of m'n baarmoeder helemaal schoon is. Dat vind ik nog wel fijn om te weten... Rustig aan daar meis!
Fijn dat er een echo gemaakt gaat worden om te kijken of alles leeg en schoon is!! Die staat bij mij ook gepland op 12 maart!
Noorus wat ontzettend klote dat het is misgegaan! Wel goed teken idd dat je testen wit zijn, dan vindt je lichaam zichzelf niet meer zwanger. Zolang je lichaam denkt dat het nog zwanger is dan wilt het vruchtje niet afstoten. Hoewel het wel goed is om nog een controle echo te krijgen straks ivm het weinige bloedverlies om te checken of je bm echt leeg is. Knuffel en sterkte meid..
@ Danielle, dat is fijn! Ga je toch wat geruststellender de volgende ronde in he?! @ Babyengel, dank je meis! Zie dat jij ook al heel wat achter de kiezen hebt... *knuffel van mij!*
Nee, met een witte test kun je niet met zekerheid zeggen of alles schoon is, maar de kans wordt er wel groter van, en wat je iig wel weet, is dat alle HCG-producerend weefsel weg is. Dat is eigenlijk het belangrijkste, de rest komt vaak met een volgende menstruatie wel mee, als er nog wat is blijven zitten, of verlies je nog eens met een tussentijdse bloeding. Daar zou ik persoonlijk geen curettage meer voor ondergaan: is toch een operatie wel
Noorus, fijn dat je bij de vk langs mag. Ik had ook witte testen maar de vk zag nog wel wat bloed in de baarmoeder. Dat is niet erg begreep ik, dat gaat van zelf weg. En voor wat betreft tellen voor de nieuwe ronde. Je kan beginnen bij de eerste dag van het bloeden. Alleen je ei zal waarschijnlijk iets later komen dan normaal. Bij mij kwam ie altijd rond dag 13/14, nu verwacht ik m (hoop ik!!) rond dag 15/16. Misschien kan je ovu testen gebruiken om het in de gaten te houden?
@ Rozemarijke, ik ga er niet vanuit dat een curretage nodig zal zijn (vooral omdat ik nog heel vroeg in de zwangerschap was), maar het zal me wel gerust stellen te weten dat alles ok is van binnen... @ Susyq, ben inderdaad bij eerste dag begonnen met tellen. Hou m'n temperatuur in de gaten en ging er al vanuit dat mijn ei iets laten zou komen. Hoop dat m'n temperatuur me voldoende inzicht zal geven (hoewel het nu nog een berglandschap is, haha) Hoe doorsta jij zo het eerste deel van deze cyclus?!
Ja, lijkt me ook gewoon niet meer dan normaal dat het gecheckt wordt hoor.... Hoeveel er hier in NL op medisch gebied niet wordt gehandeld op 'we gaan ervan uit dat alles in orde is'.... (en hoevaak dus GEEN controle-echo gedaan wordt!). Dus goed dat ze het checken, maar de kans lijkt me groot dat je gewoon schoon bent en weer verder kunt
Bij mij is de temp. ook echt zeer wisselend, een berglandschap op topniveau zeg maar Kan er nog geen pijl op trekken. zit nu op dag 16 en een temp van 36.8. Gisteren een temp van 37.1. Ben benieuwd wat het morgen doet. Als je af en toe sex hebt maak je in de onzekere periode nog wel een kans toch? Daar ga ik althans van uit!!
Vind ik ook hoor Rozemarijke, en ik betaal al m'n hele leven genoeg premie, dus mag er ook wel eens wat voor terug krijgen! @ Susyq, hou jij je temp bij in een grafiekje?! Dat geeft altijd wel een beter beeld vind ik... Jouw temp is nu best hoog, is ie laag geweest een paar dagen terug?! Want dan is je ei wss wel geweest... Wat bedoel jij met de 'onzekere periode'?! Sowieso maak je kans als je sex hebt Dat ei komt echt wel ergens
3b2d49 Ovulation charts on FertilityFriend.com Als het goed is moet dit werken.... Ik heb zojuist een ovutest gedaan en die was al weer donkerder dan 2 dagen geleden. Ik ben op de goede weg! Als ik het vergelijk met een normale cyclus dan denk ik dat ik morgen een positieve ovu test heb en dan maandag een ei sprong heb. Met onzekere periode bedoel ik na een miskraam. Ik heb nl geen idee hoe mijn lichaam daarop reageert en of de boel op gang komt zeg maar. Sommige dames hebben bv helemaal geen ei na een miskraam en moeten eerst maar afwachten wanneer ze ongesteld worden. Wanneer denk jij een ei te hebben?