Hallo allemaal.. Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten maar doe toch maar een poging. Sinds vanmorgen is onze hond vermist.. Hij zat in de tuin en is ineens verdwenen , de poort achter is een stuk opengebroken , dus of hij gestolen is , of weggelopen weten we niet zeker. Het gaat om een franse bulldog pup van 5 maanden oud. Het is een fawnkleur reutje , zijn roepnaam is Frowny. De meldingen bij dierenambulance en amivedi zijn gemaakt , en Frowny is gelukkig gechipt. Ook hebben we dit op hondenforums gezet en op marktplaats , om de kans te vergroten dat we hem vinden. De buren aangesproken buurtbewoners die met honden liepen ons adres gegeven , just in case. Marktplaats.nl > Fawnkleur frans bulldog reutje , 5 maanden oud. - Dieren en Toebehoren - Vermiste en Gevonden Dieren De link naar marktplaats. Wij wonen in Veldhoven , mocht iemand die toevallig in de buurt woont iets gehoord/gezien hebben , neem aub contact met ons op. bedankt voor het lezen.
aaah gadverdarrie, wat zul jij in de stress zitten Hoop dat ie gauw gevonden wordt! Sterkte en succes!
Oww meid! Wat zullen jullie in de stress zitten! Helaas woon ook ik niet in de buurt! Heel veel sterkte! Ik hoop dat hij snel terecht is!
ach wat zielig ik wens je veel sterkte en succes met zoeken, ik hoop ontzettend dat hij terug komt bij jullie en niet gestolen is... knuf!
Ik woon in Eindhoven en heb zelf ook 2 honden, wat verschrikkelijk voor jullie Ik zal mn ogen en oren openhouden. Ik hoop dat je je hondje terug vindt. Veel sterkte
Dit moet de hel zijn! Heel veel succes met jullie zoektocht en hopelijk vinden jullie of iemand anders hem snel terug. ('t Is echt een mooi beestje!)
Jeeemig wat erg!! Ik houd mn ogen open en iedereen die niet uit de buurt komt ook doen aub!! t kan zijn dat frowny gejat is en dan brengen ze hem zsm ergens anders heen Maar ik hoop dat echt niet voor jullie meis, wat enorm rot
ik woon zeker niet in de buurt, maar als hij gejat is hou ik toch me ogen open want kan hij overal zitten!! Veel sterkte in ieder geval.. en wat een schatje is het op de foto zeg!
bel ook een dierensiel bij je in de buurt, de kans is aanwezig dat als hij ontsnapt is en de mensen zijn eerlijk dat ze hem naar hetv asiel brengen dus zou even bellen naar de dichtsbijzijnden asiels in de buurt. dan kan je gelijk horen of hij binnen is gebracht, Sterkte lijkt mij verdomd pijnlijk en moeilijk. Heb zelf ook 2 franse bulletjes. Laat je weten als je wat gehoord hebt?
Bedankt voor alle lieve reacties. Het is idd een prachtig hondje om te zien en daarom zijn we ook zeer bang dat hij gestolen is , of gevonden en alsnog weg gebracht. We zitetn ontzettend in de stress nu ja. Mijn ouders komen nu flyers brengen zodat we die kunnen verspreiden en ik ga de dierenartsen en t dierenasiel van de omgeving bellen. Nogmaals bedankt allemaal en ik hou jullie op de hoogte.
Heel erg typisch.. ik was de amivedi foto's aan het mailen van de frummel en er word ineens aangeklopt. Verre buren van hier ergens uit de buurt hebben hem gelukkig gevonden , hij is dus weer veilig thuis. Gelukkig is hij zelf ontsnapt , en weten we ook waar.. dus nu kunnen we de poort fixxen. Wat zijn wij opgelucht zeg.....
Ow wat fijn meid! moet eerlijk zeggen dat mijn eerste gedachte was dat hij gejat was, zo'n leuk hondje namelijk.. je hebt natuurlijk van die psycho's rondlopen die zo'n beestje gewoon meenemen!
Gelukkig maar dat hij weer terug is dan kan je weer rustig bijkomen. Jeetje dat is wel schrikken hoor als hij ineens weg is
heb je de bekende rondjes gelopen die jullie altijd lopen? misschien is die aan het ontdekken namelijk. en de supermarkten en slagers ect zijn ook goede vindplekken. en verder kinderen of baggersloten. Succes en sterkte!