als je een boze mail stuurt met dreigen aangifte te doen, zou ik er wel even bij vermeleden dat je een raar idee erbij krijgt, want zoals al eerder aangegeven, het kan ook door omstandigeheden komen dat het zolang dsuurt... ik vind het zelf namelijk erg byzonder dat ze wel reageert, want de oplichters reageren vaak niet meer op het mailadres, omdatr ze regelmatig een nieuw adres nemen... maar ik zou wel laten weten dat je het niet vertrouwd, en aangeven dat je bv enkele dagen haar mail afwacht, en daarna al je niks hoort, dan pas die stappen gaat ondernemen, want het zou toch ook lullig zijn als je iemand beschuldigd, terwijl het een schsat van een vrowu blijkt te zijn zonder enige bedoelingen... laat je even weten zopgauw je meer weet? succes iig!
Daar gaat het inderdaad om. Ik vind het ook raar, want waarom zou ze anders steeds reageren. Maar als je niet zo snel bent kun je zelf toch ook reageren van: joh luister, het schiet niet op, enz. Daarom vind ik het ook raar. Mijn man typt vanavond een boze mail, hij is daar beter in. Ik kan op google verder niets van haar vinden. Geld overmaken moest naar een andere naam trouwens, waar ik op google (of hyves) ook niets van kan vinden.
ik heb haar gegevens naar je gemaild adres en telefoonummer enzo (tenminste hier staat haar site geregistreerd) ik zal nog eens verder neuzen of ik wat extra's kan vinden (gaat verder als inspector gadget hihi)
Ik zag het! Super bedankt!! Ik heb niets kunnen vinden over haar. Toch is het raar hé? Ben benieuwd wat ze verder hierover zegt.
ik heb vorig jaar ook letters besteld bij willemijnkado. Ongeschilderd of wat dan ook, gewoon blank. Ook toen waren er problemen. Maar reageerde ze altijd vrij vlot op mails. Indertijd zat de bevalling er aan te komen en uiteindelijk had ik ze op tijd binnen, voordat m'n dochter (wiens naam ik besteld had) geboren was. Maar het ging indertijd ook niet van een leien dakje, ik zal eens even de mails zoeken van indertijd, of ik die nog heb... Levering was uiteindelijk overigens wel heel mooi en netjes verstuurd etc. --> ik heb indertijd mijn bestelling na 6 weken en 5 (vriendelijke) mailtjes binnen gehad. Indertijd werd aangegeven dat er problemen waren door ziekte en dat ze daardoor achter lagen. Echt of excuus, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik het indertijd dan wel vreemd vond, dat ze er dan niet voor kozen om gewoon tijdelijk geen bestellingen aan te nemen. --> oh en wat nog wel een positief punt was trouwens: De verzendkosten klopte niet op de site. Automatisch werden die ingesteld en nadat de bestelling gedaan was, kreeg ik een mailtje dat ze 1,5 euro terug gestort had (wat ook gebeurd was) omdat de verzendkosten dus lager waren. Juist DAAROM behield ik indertijd mijn vertrouwen. Als het echt gewone oplichters waren, dan hadden ze dat ook niet gedaan denk ik.
Ik heb ze ook bij haar besteld en duurde heeeeel lang!!! Tegenwoordig maak ik ze zelf. In mijn album staan voorbeelden
ik heb ooit ook eens iets gekocht via mp..en kon aangiften doen bij de politie...maar aangezien ik niet voor 35 euro die mensen op de stoep wil hebben! want als je geld overmaakt staat je adres er bij.....stom he>?
Een update: Mijn man heeft een mail gestuurd en vanavond al een reactie terug. Ze was geloof ik een beetje kwaad want de mail was niet zo vriendelijk. Ze had nl. teveel hooi op haar vork genomen en diegene die haar hielp was al enige tijd ziek. Maar er waren genoeg bestellingen de deur uitgegaan, ze kreeg ook geen rente op ons geld. En ze zou het geld morgen terugstorten naar ons. Nou ja, is toch raar dat ze boos wordt op ons? Vanaf 18 juni is ze al elke week aan het mailen dat ze het die week verstuurd, je kunt het toch ook gewoon eerlijk zeggen van dit en dit is er aan de hand. En geld terugstorten hoeft toch niet zo lang te duren? Nou ja, in elk geval ik ben benieuwd!
nou lekker dan... en op marktplaats maar extra korting aanbieden. Zet dan alles tijdelijk stil ofzo. Ik heb vanavond weer lekker geknutseld...ze staan er weer bij
Melding maken bij MP hoor Die doen daar wat mee! En als je opgelicht bent, waar dit naar riekt, aangifte bij de politie doen en alle mail conversaties meenemen! Succes meis.
denk dat je gewoon nog een aangifte moet gaan doen, want de kans dat mevrouw nu de boel nakomt is zeer klein.
Ik heb dit ook een keer meegemaakt met MP...alleen zat de verkoper toen in Belgie. Je moet aangifte doen bij de politie en al je mail wisseling me brengen, zij kunnen (als ik het goed begrepen heb) het geld terug eisen. Op je kan hier mee dreigen...........misschien helpt dat al
Ik wacht nog af tot morgen of vrijdag, dan zou het geld op mijn rekening moeten staan! Zo niet dan mail ik dat ik inderdaad naar de politie ga...ben wel benieuwd hoor!!
Ik snap dit soort mensen echt niet. Die hebben echt geen ondernemingsgevoel. Als jij een bedrijf start, moet je betrouwbaar zijn. Afspraken nakomen en niet denken dat de klant zijn geld of product ook wel een maand later dan afgesproken kan ontvangen. Zo werkt dat gewoon niet. Dit soort mensen halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik heb een hekel aan luie mensen. Gewoon doen wat er van je gevraagd wordt en eigenlijk nog net wat beter en sneller dan ze verwachten. ZO hoort het en niet anders. Grrr!
AMEN! Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt bij een webwinkel (baby-s: best een grote winkel). Ik had een lamp besteld en die kwam maar niet. Uiteindelijk na een paar mailtjes (eerst geen reactie) werd duidelijk dat ze op een levering zaten te wachten. Maar zeg dat dan direct en voordat je klant begint te klagen. Zo vervelend. Je krijgt ook echt het idee dat het niet betrouwbaar is.