Ik had het met babypark. Op hun website staat dat een product (ik geloof) binnen 2 tot 3 werkdagen wordt verstuurd, mits voorradig. Ik na 3 weken eens gemaild; 'het kan nog zeker 3 weken duren'. Mail mij dan gewoon dat het product niet voorradig is en hoe lang dit kan gaan duren! Waarom moet ik daar zelf achteraan?!
Ja precies, als ze gewoon zelf gemaild had van: dit en dit is er aan de hand, ziekte enz. Dan had ik het begrepen. Maar nu hoor je gewoon niets!! Moet ik zelf steeds mailen en dan mailt ze ook nog elke week; het komst er deze week aan, ik ben ermee bezig. Ja niet dus! Dat vind ik ook geen ondernemen inderdaad. Zelf verkoop ik ook wel eens kleding van mijn dochter maar als er iets is mail ik dat meteen. Net als nu, ik ben 40 weken zwanger en als iemand nu reageert mail ik dat wel terug dat als ze dadelijk misschien even niets horen dat het komt omdat ik aan het bevallen ben
Een update: ze zou het geld woensdag overmaken en het staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik geloof niet dat het zo lang duurt, want ondertussen heb ik van anderen wel geld ontvangen! Ik word hier echt niet goed van, stuurt ze een 'boze' mail dat ze beledigd is. Ik ga haar nu een mail sturen dat ik op marktplaats maar eens ga zetten dat ze zich niet aan de afspraken houdt! Wat denkt ze wel!!!!!
het hangt er een beetje van af, of je dezelfde bank hebt of niet. Ik weet niet hoe lang het kan duren wanneer je bijvoorbeeld van ING naar Rabo over maakt..
Nou als het geld vanaf de ing moet komen naar bv postbank, dan kan er best eeen paar dagen tussen zitten hoor. Dus ik zou het weekend er over heen laten gaan en maandag nog eens kijken
Mmm... Ik vraag het me af. Het gaat tegenwoordig supersnel. Bijna altijd als ik geld overmaak is het er binnen een halve dag, ook van postbank naar een andere bank, of andersom. Ik zou haar nog een keer mailen en melden dat je het nog niet gehad hebt, en dat je het nog voor het weekend wilt hebben. (Dan stuurt ze het maar met spoed.) Trouwens, ik begrijp dat het aardig is om tot na het weekend te wachten, maar zij is toch ook helemaal niet klantvriendelijk geweest? Waarom zou je haar dan nu weer het voordeel van de twijfel geven?
Goh wat ben jij irritant!! Ik wacht nog tot maandag dan maar denk ik...even overleggen met mijn man vanavond!
Ik zal echt niet meer toch maandag wachten. Zij heeft jou ook niet bepaald aardig behandeld. Als ze geld overmaakt van een ing bank naar een rabobank staat het er zeker binnen een dag op, vaak zelf nog binnen een halve dag. Duurt nooit een paar dagen. Mijn man zit bij de Ing bank en ik bij de rabobank, als ik geld overmaak staat het er altijd gauw op. Dus meid gewoon mailen, jij bent ook niet echt klantvriendelijk behandeld.
Ik zit bij de ING en als mijn vader van de Fortis geld overmaakt, duurt dat 3 dagen. Ik zou nog even tot morgen wachten.
Als mijn moeder geld naar mij overmaakt dan kan het soms wel 2 dagen duren....van rabo naar abn...en in het weekend doen ze volgens mij geen transacties...
Die kun je zelf heel makkelijk manipuleren. Vanwaar die haast? TS wacht al zo lang. Kan toch best tot maandag wachten? Het is die vrouw nu wel duidelijk dat ze boos is en stappen wil zetten...
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_logout Misschien een tip voor de volgende keer, betaal met Paypal Klik op de banner "iets gekocht,. niet gekregen"