Aangifte doen voor een bedrag van 20 euro heeft totaal geen zin, hier doet de politie niets meer. Je hebt het geld zelf gestort, dat is niet meer terug te halen, tenzij ze het vrijwillig naar je terugstort. Of je kunt een storneringsverzoek indienen bij haar bank. Vaak krijg je nul op het rekest. Dat is de ellende bij die kleine bedragen.
Misschien is 20 euro niet zoveel gekd maar als ze dit doet bij iedereen is zij snel binnen op deze manier. ik ben ook heel bang dat je opgelicht bent. hoop dat je je geld of je bestelling nog krijgt
Vandaag nog niet, we willen morgen nog kijken op de rekening, misschien doordat het maandag is dat het niet overgemaakt wordt. Maar ik denk het niet hoor. Anders sturen we haar morgen een boze mail dat we haar negatief beoordelen op marktplaats en op andere forums. Ook hebben we haar telefoonnummer (dankzij iemand van hier) en gaat mijn man haar morgen proberen te bellen. Het is inderdaad maar 20 euro maar als ze dit bij iedereen doet. En sowieso 20 euro kan ik weer pampers van kopen
Haar adres stond toch ook op haar site ? Ik zou het geld gewoon ophalen, ook al kost me dat 100 euro aan benzine, het gaat om het principe !
Ik heb niet heel het topic doorgelezen, maar gaat dit toevallig over willemijn kado? Ik had ook letters besteld daar nl. die hoefden verder helemaal niet bewerkt te worden en dat heeft ook echt maanden en vele boze mails geduurd voordat ik wat kreeg.
Ja daar gaat het inderdaad over! Je hebt ze wel nog gekregen? En onbewerkt ook nog, echt erg toch? Ik heb de bestelling geannuleerd, nu ben ik dus aan het wachten op mijn geld. Morgen gaat mijn man proberen te bellen. We zullen haar ook vertellen van de reacties die wij hier al hebben gekregen. Er stond geen adres bij, maar dat heb ik wel volgens mij. Ze woont in Friesland ergens en wij in Limburg, dus dat is wel erg uit de richting! Maar ja, we hebben een lease auto, dus op zich kost het ons niet...hahaha. Maar ze reageert wel altijd op de mail, dus ik ben benieuwd wat nu weer haar smoesje is. Ongeloofelijk, hoe kan iemand zo zaken doen en waarom staat ze uberhaupt nog op marktplaats??
Ja ik heb ze dus uiteindelijk (vorige week) wel gehad. Steeds maar smoesjes dat het zo druk was/ziekte/vakantie enz. Dan zei ze dat ze ze opgetsuurd had maar kreeg ik weer nix enzo, ik heb op een gegeven moment ook gezegd, ik wil ze eind vd week hebben anders wil ik mn geld terug, toen heeft het nog 3 weken geduurd maar ik heb ze nu dus wel. En die van mij hoefde idd helemaal niet bewerkt te worden, dus jeetje hoeveel werk zou dat zijn die paar letters uitsnijden Ik heb dus al meerdere negatieve verhalen over haar gehoord op dit forum, hoop echt dat jij je letters nog krijgt! Nog een tip als je toch nog letters of iets wil www.misslittle.nl super service, daar heb ik mn beklede letters vandaan, nou dat heeft nog geen week geduurd!
Ja mam en mom had ik al Belachelijk dat zo iemand nog bestaat dan! Heb je wel een klacht ingediend bij Marktplaats? Dat ga ik zeker doen. Die letters hoef ik echt niet meer, alleen het geld. Op haar site staat nu ook dat ze 20 % korting geeft. Wij ook gemaild waarom ze dit doet als ze het zo druk heeft en het niet bij kan houden. Maar volgens haar heeft ze dit uit handen gegeven. Zouden dit allemaal leugens zijn? Ik snap dat echt niet.
Dat heb ik nou ook Heb je je geld nu trouwens al terug? Dat had ze toch woensdag overgemaakt? Dan zou je het nu moeten hebben. Anders doen wat je zei: Aangifte doen. Politie doet er niets mee? Nou, niet als niemand aangifte doet! Als er genoeg mensen aangifte doen, dan gaan ze daar echt wel kijken hoor!
Of melden op zo'n 'opgelicht-website'? Ik kan zo kwaad worden van dit soort figuren. Verschrikkelijk echt.
Misschien eens een mailtje doen naar Kassa of Radar en alles vertellen? Of in ieder geval haar daarmee dreigen! Ik ben bijna in staat haar zelf te mailen om te vertellen dat er heel wat negatieve verhalen de ronde doen over haar bedrijfje en dat ze eens goed moet gaan nadenken..
Ja op een oplichtigssite is echt een hele goede tip. Voor die shop betekent dat echt hele slechte publiciteit. Ik kijk daar altijd voordat ik ergens koop. Dat is bijna nog erger dan aangifte doen bij de politie.
Ik blij dat ik dit topic nu lees.. Ik was voor mijn zoon aan het kijken voor slaapkameraankleding en was dus al met die vrouw heen en weer aan het mailen voor de letters, met welk stofje, extraatjes, etc... Dus net ook gelijk gemaild dat ik geen bestelling plaats (gelukkig nog niet gedaan!) omdat ik dus negatieve reacties lees over het niet nakomen van afspraken!
Vergis ik mij nu of is het de persoon van zo'n 5 posts terug die hier 'achter' zit? Excuus als ik het mis heb.