Ben ik opgelicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk het niet hoor :D

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nog geen reactie terug! Zodra ik reactie terug heb laat ik het wel weten wat haar reactie is!

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Huh? Waarachter? Leg uit!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Marloes80 zegt dat de letters morgen op de post gaan.

Dat bedoel ik.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Marloes80 is toch degene die ook letters maakt? Net als degene waar TS (Bloem1981) een probleem mee heeft. Ze heeft ze zeker nu bij Marloes80 besteld....

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Sorry! :)

Dacht al haast dat Marloes80 haar had opgelicht.
    Maar zei heeft haar later dus verder geholpen.
    Mijn excuses.:)

7. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik heb helemaal niet meer op deze topic gekeken, was te druk bezig met bevallen, maar helaas denkt de baby in mijn buik daar anders over.....pffff nog steeds niet bevallen dus!!

Nee Marloes80 is NIET de oplichtster, zij heeft juist aangeboden om de letters voor mij nog te maken voor de bevalling.....super lief dus!!!!!

Ben ook benieuwd hoe zij reageert op de mail dat je toch niet bij haar besteld vanwege negatieve reacties.

Laat je dat nog even weten?

Ik heb wel mijn geld nog teruggekregen trouwens, wel weer een week later dan afgesproken, maar goed, het is wel terug.

Evengoed raar hoor dat ze nog steeds op marktplaats staat, ik heb daar wel een melding gedaan maar ze krijgen natuurlijk tig meldingen op 1 dag.

Maar ik zou echt niet bestellen bij haar, er zijn wel meiden die de letters gekregen hebben maar dat heeft soms een half jaar geduurd!

Belachelijk gewoon! En steeds andere smoesjes!!

Nou ik hoop dat ik vanavond eens ga bevallen ;)

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hoi Bloem,

Fijn dat je je geld wel in ieder geval hebt gehad! Maar wel raar dat dat mens maar doorgaat. Ik begrijp daar niks van.

Nou, ik hoop dat je snel bevalt. Je zal het wel beu zijn... Misschien wacht hij/zij wel op de letters, haha.

Groetjes

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik? Neeeee gelukkig niet.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    is al goed hoor!!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gelukkig ben je niet boos! :)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En het moraal van het verhaal is: Dreigen met de politie werkt :D
    Ik ben blij dat in ieder geval één persoon hierdoor al heeft besloten niet te bestellen bij deze oplichtster...

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Gelukkig heb je je geld terug gekregen maar wat ik niet snap waarom ga je daar voor betalen die letters kun je toch ook zelf maken is niet zoveel werk...maar als het hele forum nu ff op marktplaats haar tipt ken ze het zo vergeten:p ik heb het al gedaan omdat ik een hekel heb aan oplichters

14. willemijntoby

willemijntoby Nieuw lid

18 sep 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden....

Ik wil jullie heel graag uitleggen waarom het mis is gegaan met mijn moeders bedrijf (willemijnkado)
    Als iemand het geloofd tenminste.... NEE ze is geen oplichtster maar een hele lieve vrouw en een geweldige moeder !!!!

Een paar maanden geleden tijdens mijn zwangerschap ben ik in het ziekenhuis beland met een nierbekkenontsteking...
    Mijn baby is hier bijna door overleden....
    Omdat ik mezelf niet meer kon redden ben ik bij mijn moeder gaan wonen, om voor mij te zorgen.
    te vroeg ben ik bevallen van een jongetje.... gelukkig was hij helemaal gezond...
    Mijn moeder is maanden met mij en de baby bezig geweest en nu nog steeds....

Ze had al veel eerder om hulp moeten vragen bij het maken van de letters...... maar nu heeft ze die gelukkig.
    Iedere dag zijn we met zn allen druk bezig met de letters...
    Jaja zelfs ik...

Ik beloof aan iedereen dat de letters er aan komen..... en als je niet langer wil wachten kan je natuurlijk je geld terug krijgen...

We streven ernaar dat ieder zn letters heeft binnen 3 weken !!!

Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en een geweldige tijd met jullie baby!!

Even een update over mijn zoontje..... Alles gaat top met hem, hij is nu 4 maanden en heeft al maat 74/80 !!!

Groetjes Willemijn

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    #95 Fairy11, 18 sep 2009
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
    Ik heb het hele topic gevolgd.....

Willemijn denk je nu niet dat de dames gaan denken, oh weer een ander smoesje?

Als het waar is wat jij hier verteld dan kan je ma hier toch eerlijk in zijn?

"Door privéomstandigheden is het helaas niet mogelijk om aan uw opdracht te voldoen, wilt u uw geld terug of wilt u wachten tot uw bestelling klaar is? Dit kan 3 weken duren"

In ieder geval is dit slechte mond op mond reclame door eigen toedoen van diegene die de letters maakt...

Schandalig hoe men met de klanten omgaat...

Dan Willemijn je zoontje, fijn dat je kereltje gezond was...
    Is hij nu ziek omdat je verteld dat hij gezond was?

In ieder geval neem de kritiek aan en geef de tip door aan je ma.
    En nog een tip...
    Werk eerst al de bestellingen af alvorens aan nieuwe bestellingen te beginnen.

Groet, Fairy11

Aanvulling:
    Op Marktplaats heet Willemijnkado nu MijntjeZ

16. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil hier toch even op reageren, ik ben diegene die dit topic geopend heeft.

Tuurlijk is dit allemaal hartstikke erg voor jullie geweest met je kindje.
    Maar waarom krijg ik dan geen eerlijk antwoord? Je moeder of jij of weet ik veel wie mailde elke keer dat de letters verstuurd zouden worden of dat ze al verstuurd waren, dit was niet zo. Waarom zei ze dat dan?

En als er zo'n mega achterstand was waarom dan adverteren op jullie site met 20% korting, dan krijgen jullie nog meer opdrachten (waarschijnlijk) terwijl jullie de normale opdrachten al niet wegkregen.

Ik ben echt niet de moeilijkste en als dit gewoon eerlijk gemaild was en er ook naar gehandeld werd was dit allemaal niet zo'n probleem. Maar ik heb alle mailtjes nog en er werd elke keer gezegd dat de letters onderweg waren of dat ze eraan kwamen.

Dus ik vind het een beetje een raar verhaal, maar goed, ik heb mijn geld wel teruggekregen en ik heb nu de letters evengoed van iemand anders hier via deze site.

Ik zou ze in elk geval niet meer bij jullie bestellen of iemand aanraden om bij jullie te bestellen maar dat moet iedereen maar zelf beslissen uiteraard!!

17. Blijf het ook een raar verhaal vinden..

Gezondheidsproblemen, kan gebeuren. Maar waarom dan liegen over de levering, en waarom moest het dan zolang duren voordat er geld teruggestort werd...
    Dat vind ik niet kunnen.. Zo ga je niet met je klanten om. Tenminste niet als je je bedrijfje nog lang wilt laten voortbestaan..

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Typisch een voorbeeld van een kat in het nauw! De grond werd zeker te heet onder haar voeten.
    Geloof helemaal niets van dit verhaal.
    Waarschijnlijk hebbenv eel mensen geklaagd bij marktplaats!

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het ook een vreemd verhaal.
    Als je het niet aan kan, dan moet je juist geen korting gaan geven.
    En al dat gelieg over de bestelling. Nee ik zou er absoluut niet meer bestellen.

20. willemijntoby

willemijntoby Nieuw lid

18 sep 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben natuurlijk gelijk..... mijn moeder wis niet meer wat ze moest doen... waarom ze 20% korting heeft gegeven weet ik ook niet..
    Ze heeft er ook spijt van dat ze tegen mensen heeft gezegd dat de verstuurd zijn, terwijl dit niet zo was...
    Maar ze zou wel een beetje een vreemde oplichtster zijn als ze mensen hun geld terug geeft of de letters stuurt...
    Je licht mensen op als je het geld in ontvangst neemt en dan niets meer van je laat horen...

En dat ik het verhaal van mijn zoontje zelf hebt bedacht gaat mij wel erg ver... Dit maakt mij ook erg verdrietig.
    Ik probeer alleen maar uit te leggen hoe het zit, en bied mijn excuses aan..
    Meer kan ik niet doen!

Deel Deze Pagina