Ben ik opgelicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Je kan het de mensen niet kwalijk nemen dat ze je verhaal niet serieus nemen.. Als het echt waar is dan vind ik het echt erg voor je en hoop dat alles nu gewoon wel goed gaat met je zoontje .. Maar je kan niet verwachten dat mensen zoals de TS dit nog serieus nemen als ze meerdere mailtjes hebben gehad waar niet in aangegeven stond dat ze vanwege prive omstandigheden even niet kon leveren en dat het of wat langer zou duren of dat ze dan haar geld terug zou krijgen .. Als ze geen tijd had om dat te zeggen waarom had ze dan wel tijd om mailtjes te sturen waarin stond dat de artikelen zouden komen ;) ..

Ik zeg ook eerlijk dat ik het een vreemd verhaal vind en vind het niet netjes hoe je moeder met de TS is om gegaan, ze had echt niet exact te hoeven zeggen wat er was maar ze had wel kunnen aangeven waarom ( prive omstandigheden ) het dus allemaal wat langer zou gaan duren ..

Wat ik ook niet begrijp is dat het dan zo lang moet duren voordat de TS haar geld terug kreeg .. snap dat gewoon niet, als je tijd hebt om mailtjes te sturen dan had je ook ff kunnen internet bankieren .. of zie ik dat verkeerd ??

2. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem ook aan dat je het verhaal van je zoontje niet verzonnen hebt, dat zou nl. wel erg zijn.

Maar er is nu denk ik wel genoeg over gezegd van mijn kant dan bedoel ik.

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat in elk geval. En dat iedereen zijn bestelling nog krijgt of in elk geval zijn geld terugkrijgt.

Of ik het allemaal moet geloven weet ik niet. Het is en blijft natuurlijk niet klantvriendelijk.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    volgens mij ben je hier alleen maar om te kijken of er nog wat te redden valt. Want willemijnkado is gewoon zwaar door de mand gevallen.
    Als een site als zwangerschapspagina allemaal negatieve publiciteit rondom jullie heeft bezorgd, dan is dat natuurlijk niet goed voor de omzet ;)...
    Ik denk dan ook dat je ( of je moeder) het te heet onder dr voeten heeft gekregen,...
    Ik geloof er werkelijk niets van, en begrijp ook niet dat je nu wel kunt reageren maar dat TS weken bezig is geweest met het krijgen van een normaal antwoord!!!

Deel Deze Pagina