ik vandaag met de zwanger en kids zwangerschapstest negatief heb getest, maar morgen wel met de clearblue digitale zonder tijdsindicator positief kan testen? Meiden met die ervaring?
kan wel Niet iedereen test met ovutesten positief bij zwangerschap.. zkeer in het begin... dat kan, maar hoeft niet.. waarom test je eerst met cb?? gewoon nieuwsgierig hoor???
Toen ik positief teste met een zwangerschaps test was ik heeeeeeeel nieuwgierig wat wat ovulatie testen zouden doen,, ook die werden positief.
ik zie dat ik het verkeerd heb neergezet ik bedoelde een zwanger en kids zwangerschapstest duh! maar ik wil morgen de cb gebruiken omdat ik mezelf gependeld heb en die zei op de andere zwangerschastesten allemaal nee en de cb ja. dus ik ben gewoon heel erg benieuwd, maar vroeg me nu wel af of ik morgen dan positief kan testen als de zwanger en kids test nega was vanmorgen. de cb is die gevoeliger?
Ik weet wel dat de kv en tp testen bij hele lichte streeepjes wel een posi cb digi kunnen geven.. en ook dat (heb ik van zp) dat de kv testen gevoeliger zijn dan de zw.testen van zw en kids.. dus met die theorie zou t kunnen... persoonlijk zou ik de digi pas doen als ik op een goedkope een duidelijke streep zou hebben, maar dat komt omdat ze zo duur zijn.. ik zou zeggen SUCCES!!!!!
normaal zou ik dat ook zeker doen. Ben alleen zo beniewd of ik het gewoon goed heb. iki zie het ook zo anders heb ik ze nog over voor de volgende maand. weet dta ik een cb test echt vertrouw
ik denk wel dat je hcg dan heel veel gestegen moet zijn. De cbtest die je gebruiken wilt heeft behoorlijk wat hcg nodig terwijl de zw en kids gevoeliger is.. Het hangt er gewoon vanaf A of je zwanger bent en B of je hcg dan snel genoeg stijgt
ik hoor juist steeds dat de testen van cb (de digitale) veel gevoeliger zijn als de zwanger en kids. De zwanger en kids die ik heb moeten minimaal 20 hebben. kan helaas op de site van clearblue niet vinden hoeveel die nodig is
CB is pas positief als die goedkope testen positief zijn, denk ik. Op de verpakking van CB staat dat 55% goed test 4 dagen voor NOD, op die van Sensitest is dat op dezelfde dag al 98%. Die van kruidvat heb ik nooit geprobeerd, maar dat is ook een vroege volgens mij. Het is wel meteen duidelijk met CB, daarbij hoef je niet uren te turen en je afvragen of je het wel goed ziet. Vraagje: hoe pendel je jezelf?
die van sensitets heb ik nooit geprobeerd eigenlijk. morgen is mijn nod. het is afwachten natuurlijk. Ik heb eerst gekeken wat ja en nee was en toen gevraagd wanneer ik zwanger zou zijn. en wanneer ik positief zou testen. De pendel zei dat ik nu zwanger was (maanden langs gegaan) en dat ik zondag positief zou testen. ben heel benieuwd of de pendel het gode had natuurlijk