Raar, nee ik vind het niet raar. Zeker als je er zo dicht op zit snap ik dat de verleiding heel groot is. Ik zelf mocht van mezelf nooit wat kopen tot aan de 20 weken echo. Maar dat is heel persoonlijk. Ik voelde me er niet prettig bij om eerder dingen aan te schaffen. Soort 'de goden verzoeken' of zo. Snapte zelf ook wel dat het daarna natuurlijk alsnog fout kon gaan.
Ik heb het niet gedaan en ben nu na bijna 7 jaar zwanger. De dingen die je 7 jaar geleden had kunnen nu wel helemaal uit zijn of je vind het niet mooi met maar aks jij je er goed bij voelt moet je dat gewoon doen!
Ik had wel een paar kleine dingetjes gekocht waarvan het grootste gedeelte inmiddels als kraamcadeautjes naar mijn zusje is gegaan. Nu we weten dat het naar alle waarschijnlijkheid er dit jaar al niet meer inzit koop ik helemaal niks meer.
Ik heb het nooit gedaan en eigenlijk ook nooit bedacht om te doen. Gezien onze mmm ervaringen, had ik het ook niet in huis willen hebben.
Nee, eigenlijk niet de behoefte gehad om dingen te kopen. Wel soms de gedachten als dingen in aanbieding zijn, dat het qel handig zou zijn om het hebben en vooral met die korting. ,aar ik heb mijn vriendinnen en zussen zoveel spulletjes en kleding gegeven die erg leuk zijn, waarvan ik al een volle doos kleding van heb terug gekregen dus dat hoef ik al niet eens meer te kopen En verder zijn wij nu 2 jaar verder, als ik iedere keer tegen baby spullen aan zou lopen in huis zou ik het alleen maar pijnlijk vinden.
Ja, ik vind dat best raar. Ik kon pas wat kopen toen ik 20 weken zwanger was en begreep die meiden die vér van te voren al (meestal voordat ze überhaupt zwanger waren) gingen kopen.
ik vind het eigenlijk wel een beetje raar. Het is volgens mij ontzettend pijnlijk wanneer je niet snel zwanger wordt. Bij de eerste duurde het anderhalf jaar . Had er niet aan moeten denken om dan allerlei babyspul in huis te hebben. Na de eerste echo pas 1 romper gekocht en na 20 weken wagen e.d.
Tja, ik vind het leuk dat je je zo kunt laten gaan. Helaas heb ik een vriendin die serieus de hele babykamer, kinderwagen, behang echt alles klaar had. Nu blijkt dat ze bijna geen kans maakt op een zwangerschap. Ik ben dus wel voorzichtig ,als iemand dat doet ,met enthousiast reageren.
Ik vond het pas leuk toen we het geslacht wisten en dus wat verder waren, beide keren in week 16. Toen 1 pakje gekocht en na de 20 weken echo pas echt los gegaan. Ik vind het sowieso leuker om zwanger te shoppen. Ik hem ook een MA gehad bij 13 weken. Ik was blij dat we niks gekocht hadden, dat had ik te pijnlijk gevonden. Toen we besloten voor de eerste te gaan, zijn wel wel naar de prenatal gereden voor een leuke zwangerschapsboek.
Gek vind ik je niet. Heb het alleen zelf niet gedaan. Pas na de 25 weken of zo dat ik met spulletjes begon. Wilde het lot niet tarten. Hoop dat je wens snel het gewenste geluk mag inhouden.
Iedereen moet het zelf weten. Maar eerlijk gezegd vind ik het toch wel een beetje raar Hier pas wat gekocht met 22 weken. Het eerste pakje. Daarna een hele boel in 1x
Je gaat toch ook niet alvast een trouwjurk kopen terwijl je nog geen vriend hebt? Of inboedel voor een huis als je nog niet van plan bent om op jezelf te gaan wonen? ?
ik vind het wel raar eigenlijk...en naief. net alsof je er van uit gaat dat je kinderen zult krijgen. ik zou ook het lot niet tarten. een oudcollega van mij had van iemand de babykamer overgekocht. alvast... nu 10 jaar later is ze nog niet zwanger.... ik zou het dus nooit doen. en het is trouwens juist zo leuk dat als je zwanger bent lekker kunt gaan shoppen. ik kocht trouwens altijd pas wat na een goede echo.
Ik heb wel wat dingen gekocht voor ik zwanger was, maar geen grote dingen. Ik had al wel met 10/12 weken de babykamer staan Ik vind dat iedereen het zelf moet weten.
Tja, wat is raar? Je wilt iets graag, dus ik snap dat je soms een beetje kan doorslaan. Al vind ik je hoeveelheid spullen wel een beetje overdreven. Ik zelf zou het nooit doen. Ik loop niet graag op de zaken vooruit. Had nog geen babysokje in huis voordat ik überhaupt zwanger was en een goede echo had gehad.
Raar? nee. maar zou het persoonlijk niet doen. Mijn meisje kwam ongepland dus wist t ook pas rond 5 weken zwanger.met 9weken had ik mn eerste echo toen durfde ik nog niets te kopen. Toen mn moeder meeging naar de 12weken echo ging zij al los haha maar ikzelf pas met de 20weken echo