Externe harde schijf kapot

Discussie in 'De lounge' gestart door linda84, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ohh ik baal zo enorm. De externe harde schijf met al mijn foto's en filmpjes van de kinderen is kapot.... Ik ben zo verdrietig. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is om de foto's en filmpjes eraf tenkrijgen ??

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zal naar een winkel gaan die er verstand van heeft, soms kunnen ze nog wat redden maar soms ook weer niet..

Heb je geen back-up van die foto's en videos?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zolang hij niet in tweeen gebroken of echt beschadigd is kun je meestal de data er gewoon nog afhalen. Even langs iemand die er verstand van heeft. Als je hem nog kan aansturen via je pc kun je ook een data recovery programma erop loslaten eventueel.

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik weet hier even niks voor, maar in de toekomst zou ik je aanraden om je foto's/video's dubbel op te slaan, in de cloud en op de harde schijf.

Anders even naar een computer winkel in de buurt vragen? Die doen dat vaak voor iets van een tientje als het mogelijk is..

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kan. Maar kan wel een paar honderd euro kosten.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Inmiddels twee nieuwe harde schijven besteld... Ik ga nog wel kijken of iemand de bestanden eraf kan krijgen. De eerste jaren van de kinderen staan erop en die komen nooit meer terug.....

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn externe harde schijf was ook kapot en was ook niet meer te redden. Alle foto's van mijn zoontje ( van geboorte tot 3 jaar) ben ik kwijt. Ik heb de huidige fotos op 2 usb sticks, laptop en sd kaart.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Oh wat verschrikkelijk, daar ben ik soms ook bang voor. Ik heb zelf ooit een aantal foto's op schijf gebrand. Idee voor de toekomst.
    Ik hoop heel erg voor je dat je nog foto's kunt redden.

Deel Deze Pagina