Hoi! De titel zegt het al Ik ben benieuwd of er nog meer ZP'ers op Terschelling te vinden zijn de komende week. (of dat ze er zelfs al zitten, want het is afgelopen vrijdag al begonnen natuurlijk) En hebben jullie nog leuk tips om te doen met slecht weer? Want dat zit er wel een beetje aan te komen helaas Ik ga zelf van donderdag tm maandag met twee vriendinnen naar de Appelhof. (huurtent met stretchers en koelkast, scheelt weer sjouwen, hihi)
Van de zomer zijn we weer op Terschelling te vinden. Heerlijk! Zou ook wel eens naar oerol willen. Is er nog nooit van gekomen. Doen: fiets huren bij haantjes (heb je waarschijnlijk al gedaan) Bij slecht weer: zwemmen in het zwembad in west, shoppen in midsland of in west, een filmpje pakken, uit je knerp gaan bij Hessel en zijn dochter tess, het wrakkenmuseum bezoeken of de cranberryfarm, lekker uit eten gaan, dansen in midsland.
@Vagans: Oerol is een tiendaags festival op Terschelling met veel theater en muziek en andere onverwachte dingen. Op de gekste plekken wordt opgetreden, zowel in schuren en stallen, etc als in bunkers, in de duinen, op het strand, op straat, etc. Heel leuk! @Banjabes: leuk, nog een Terschelling-fan! We staan elk jaar op de Appelhof met Oerol en daar zit een fietsverhuur vlakbij in Formerum. Bij de meeste verhuurbedrijven doen ze tijdens Oerol niet aan reserveren helaas, maar daar zetten ze als we even bellen de dag van te voren onze fietsen alvast klaar En het Wrakkenmuseum is een heerlijke plek! Nu het vies weer wordt, zullen we er veel te vinden zijn om te ontbijten/koffie te drinken en spelletjes te spelen overdag. En 's avonds is het er altijd een feestje, dus prima plek zo naast de camping! Zwemmen hou ik in gedachten, maar met de voorstellingen waar we al kaartjes voor hebben, wordt het een beetje lastig plannen. Maar wel een heel goed idee voor als we helemaal verkleumd zijn, hihihi