Desondanks zou ik mijn spullen ook niet uitlenen hoor... En mijn vriend mocht dat gaan vertellen (Als het zijn broer is).
Als je bang bent dat je gaat huilen of boos gaat worden, dan kun je ook appen. Als zij niet eens de moeite nemen om jullie sterkte te wensen, dan had ik de moeite niet genomen om dit persoonlijk te zeggen. Om op je vraag terug te komen: Nee. Ik vind je absolúút niet te gevoelig. Zoals iemand al eerder zij: sowieso vraag je niet of je andermans babyspullen mag lenen, dat is aan de ander om te vragen vind ik.
Eerste reactie: Ik vibd denk ik vooral de timing verkeerd, de vraag opzich om spullen/kleertjes te mogen lenen niet. Na verder te lezen: Ik denk niet dat je echt overgevoelig bent, zo te lezen is jullie band niet super, is de laatste mk nog heel vers. Willen hun erg laat beginnen en lekker makkelijk jullie spullen hebben. Hadden jullie hele goeie band, vragen ze het robd de 20 weken, de vraag beter geformuleerd èn niet vlak na een mk komt de vraag al heel anders over
Nee hoor absoluut niet, hier waren Mn zusje en ik tegelijk zwanger. Ik helaas een late miskraam, geen haar op hun hoofd die er aan denkt dingen zelf aan ons te vragen omdat ze weten en hopen dat we het ook zelf snel kunnen gebruiken. Ik heb ze wel wat handige dingen gegeven die we snel terug kunnen krijgen mocht het hier lukken. Maar snap niet hoe iemand dat in zn hoofd haalt dus nee je stelt je niet aan.
Nee, ik vind dit echt superbot. 1. hij walst totaal over jullie verliezen en verdriet heen. 2. Je hebt de meeste babyspullen (bijv meubeltjes) bovendien erg lang nodig, dus hij mag ook nog eens rekening houden met jullie wens en mee hopen dat je ze zelf nodig gaat hebben. Echt stom dit. En off topic; ik hoop voor jullie dat jullie wens uitkomt!
Omdat ik meerdere reacties lees over dat mannen hier misschien niet aan denken heb ik het aan mijn vriend voorgelegd. Die was met stomheid geslagen, zo'n achterlijke vraag vond hij het en hij zegt dat hij wordt zou worden. Met de toebtoevoe dat hij echt vind dat vrouwen vaak moeilijk kunnen doen om niks in zijn ogen, maar in dit geval vind hij dat je volkomen gelijk hebt.