raad nodig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wendy1987, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1987

    wendy1987 Nieuw lid

    10 sep 2007
    3
    0
    0
    verzorgende
    galmaarden
    hallo,

    ik heb een vraagje,


    ik ben nu 2 weken gestopt met mijn pil sindsdien heb ik hevige buikpijn, barstende hoofdpijn, ben constant moe, heb last van mijn maag en mijn buik voelt hard aan, mijn borsten zijn heel gevoelig, ik ween voor het minste en mijn benen wegen wel 1000kilo...

    zou ik zwanger kunnen zijn?

    khoop dat iemand mij kan helpen..

    groetjes
    wendy
     
  2. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi!

    Het zou kunnen zijn dat je zwanger bent, maar het kan ook goed ontpillen zijn.
    Ik weet zelf in ieder geval dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.
    Dus hoop niet teveel want dan valt het straks zo vies tegen!

    Maar natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is!

    Liefs Farfan
     
  3. wendy1987

    wendy1987 Nieuw lid

    10 sep 2007
    3
    0
    0
    verzorgende
    galmaarden
    moest ik nu een test gaan halen, zou je dat dan al kunnen zien of is dit te vroeg daarvoor denk je.

    groetjes

     
  4. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Wendy,

    Ik wil je niet teleurstellen hoor maar als je banenr klopt dan heb je dus vandaag je vruchtbaarste dag. Dat zou dan eigenlijk toch betekenen dat je niet zwanger kan zijn. IK had je banner nog niet bekeken sorry...
    Als je je ei al hebt gehad en deze is bevrucht dan zou je nu nog geen zwangerschapsklachten kunnen hebben.
    Maar als je het zekere voor onzekere wil weten dan zou je met de test van deze site die je hier kunt best bestellen 6 dagen voordat je ongi moet worden kunnen testen.
    MAar nu is dat nog te vroeg.

    Liefs Farfan
     
  5. Cynthia26

    Cynthia26 Lid

    6 jun 2007
    69
    0
    0
    Hoi Wendy

    Ik ben het met de rest eens dat het misschien wel ontpillen akn zijn aangezien dat je nu pas op je vruchtbaarste dag zit.
    Ik heb hier zelf ook nog een vraagje over en hoop niet dat je het erg vind dat ik jou topic daarvoor gebruik?

    Ik ben in augustus gestopt met de pil, op de vruchtbare dagen en daarbuiten goed geklust en vanaf zaterdag heb ik allerlei dingen zoals: Hele gevoelige borsten (bh kan ik niet aanhouden) Ontzettend gevoelige tepels, het gevoel alsof mijn buik strak staat, zweverig gevoel, veel plassen en weinig eetlust, mijn broeken zitten allemaal niet lekker meer (das al een tijdje en ben niet dikker geworden)

    Mogelijk zwanger of.........?
     
  6. avana1986

    avana1986 Lid

    10 sep 2007
    86
    0
    0

    Ik heb zo beetje het zelfde als jouw. Begin nu ook lichtelijk misselijk te worden na het eten.. Moet vrijdag ongesteld worden van uitgaand dat ik een 28 daagse syclus heb.. dus als ik maandag nog niet ongi ben dan ga ik een test halen vind echt spannend.. maarja het zou allemaal heel goed ontpillen kunnen zijn helaas moeilijk uitelkaar te halen :S
     
  7. zibella

    zibella Actief lid

    30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Hallo Wendy

    Na mijn pilstop had ik het volgende: buikpijn, misselijk, pijnlijke borsten, erg moe, opgezwollen buik, pijnlijke tepels en supergevoelig ... dus ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar niets was minder waar.
    Ik was er zo in op gegaan dat de teleurstelling erg groot was. Op internet zocht ik naar de symtomen van een zwangerschap, maar had er niet aan gedacht dat je je ook slecht kan voelen als je stopt met de pil.

    Veel succes! grtjs x
     
  8. miss mimi

    miss mimi Actief lid

    12 sep 2007
    222
    0
    0
    ik denk ook dat je syptomen bij het ontpillen horen.heb het zelf ook gehad toen ik gestopt was met de pil ik wist zeker dat ik zwanger was een maand erna had hele gevoelige borsten raar gevoel in me buik en beetje gezwollen, lichte misselijkheid.
    maar was helemaal niet zwanger het kwam echt door het ontpillen.
    het was een zware teleurstelling dus ik zal er maar vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
     

Deel Deze Pagina