Tandjes!!! Of toch niet.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Mij meisje heeft zaterdag overdag opeens flinke koorts gekregen. 39.7 de gehele dag door! Was niet echt ziek, maar wel iets sloom ervan. Zondagochtend was de koorts helemaal weg en sindsdien gewoon weer normale temp.

Vanmorgen niks aan de hand, maar begin van de middag opeens hele pijnlijke rode billen. Echt huilen toen ze geplast had, deed heel veel pijn, terwijl ze vanmorgen nog helemaal nergens last van had en haar billetjes gewoon normaal waren en nog geen 3 uur later zijn ze opeens knalrood en pijnlijk.

Ze heeft al 8 tanden (4 boven en 4 onder), zouden er hoektanden door kunnen komen of is dit een teken vaneen bepaalde kinderziekte. Wie o wie kan me helpen!!

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

39.7 is veel te hoog voor tandjes, van tandjes kunnen ze verhoging krijgen maar bij 39.7 is er wel wat anders, de rode billen zouden wel weer van tanden kunnen komen.

ik persoonlijk zou de temp goed in de gaten houden en de huisarts bellen als het zonder verdere aanleiding weer zo hoog is.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Je kunt misschien even een zetpil (of een halve) geven?
    En goed in de gaten houden dat hij/zij genoeg drinkt.

Als je je zorgen maakt kun je even bellen met de huisarts of met het consultatiebureau. als het goed is staat er in je boekje van het cb een nummer dat je kunt bellen, handig voor gratis advies.

Deel Deze Pagina