Welke nieuwe auto is het goedkoopste? Ik kom er via google niet helemaal uit... Belangrijk is: -zuinig -wegenbelastingvrij -geen BPM -benzine -handgeschakeld Welk merk, kleur, model..dat maakt allemaal niet uit. Het moet wel een 'klein' modelletje zijn. Is er misschien iemand lid van de consumentenbond die dat kan nakijken voor me? Verder zijn natuurlijk alle andere tips ook welkom!
Wij rijden nu de Toyota Auris hybride (is dus een automaat) en ik ben helemaal verkocht! Wat een super auto! Kijk trouwens goed naar hoe zuinig ze zijn. Ze beloven veel, maar ons is het nog niet gelukt te rijden volgens dat verbruik...
citroen c1! superzuinig, geen wegenbelasting, handgeschakeld, benzine en volgens mij geen bpm.. echt superkarretje, ik ben er iig dik tevreden mee.
Alles in je rijtje komt overeen met de fiat500 vind hem zo leuk lijkt een beetje op de mini cooper Fiat 500
Citroen C1 Fiat 500 Fiat panda Honda civic Honda insight Nissan pixo Peugeot 107 Toyota Aigo Toyota prius Opel ampera Genoeg zo? je kan ook even kijken op www.autozonderbpm.com en voor de veiligheid even op. www.euroncap.com
Ik lees dat de ANWB een lijst heeft gepubliceerd (met prijzen). Iemand toevallig een scan van?? Het gaat mij ook voornamelijk om de prijs.
Toevallig ga ik morgen ook kijken voor een nieuwe auto. Liefst zonder bpm en wegenbelasting. Ik wil wel 5 deurs en airco. Waar ik een proefritje in wil maken: Hyundai I10. Met airco 10.500 en 5 jr. garantie Suzuki alto 9.000 met airco. Suzuki splash 11.226 met airco. Bij suzuki nu de actie nu de eerste helft betalen, over 2 jaar de andere helft zonder rente. Nissan Pixo tegen 10.000 euro met airco. Kia Picanto. 9.590 met airco. 7 jaar garantie Wel energielabel B Ben benieuwd welke ik ga kiezen
De Toyota Prius en Auris hebben dezelfde motor en accu. De Prius is wel wat duurder. De Citroën die hier al eerder genoemd is, is inderdaad een zuinig en fijn karretje (schoonouders hebben hem).
Op Nieuwe auto kopen via internet goedkope nieuwe auto kopen, vergelijken, samenstellen, zoeken | Nieuweautokopen.nl zijn ze ook niet duur! Heb even voor je op prijs geselecteerd, zie hier de link: Nieuwe kopen | samenstellen | vergelijken via internet | Nieuweautokopen.nl Van de Kia Picanto en Dacia Sandero vraag ik me af of ie BPM vrij is, maar van de Fiat Panda weet ik het wel!
En er is nog een seat, maar weet niet meer hoe hij verder heet. met mij kom je ook niet heel ver dus..........
Arosa ?? @fem.. Fiat Panda is een niet al te dure auto en ook belastingvrij en zuinig Is ook 1 van de goedkopere klasses ... Dit zou evt. ook een tweede auto voor ons kunnen worden.. en die heb je ook in 5drs!!
kijk wel uit over maximaal 3 jaar. moet je wel weer wegenbelasting betalen. want het is wel een tijdelijke actie van het rijk om de koopkracht e bevorderen.
Is niet voor alle auto's zo.. die van 3 jaar is via dealer een aanbieding.. maar andere blijven gewoon bpm vrij Tenzij het afgeschaft wordt door de belasting maar dan zullen ze veel boze mensen hebben
nee dat is van het rijk, het rijk heeft aan gegeven het nog 3 jaar te doen en het dan af te schaffen met de verkiezingen
Ik rij in een Nissan Pixo 1.0 acenta met airco, heerlijke auto. Geen wegenbelasting en BPM en zuinig in het rijden, maar wel pittig bij het optrekken, je moet hem iets langer doortrekken omdat het een 3-pitter is, maar hij doet niet onder voor mijn oude auto, Nissan Micra van 2001. Ga hem alleen wel wegdoen ivm nieuwe baan dichterbij huis en dan is deze 2e auto overbodig. Het is jammer maar vind het te duur om 2 auto's te houden terwijl 1 van ons op de fiets gaat.
Nou daar gaat je koopkracht van achteruit. De wegenbelasting voor een Peugeot 107 (en dus ook de Aygo en C1) was 4 euro per kwartaal. En als je dan per jaar betaalde kreeg je 25% korting dus betaalde je 12 euro aan wegenbelasting per jaar! Geen BPM is veel interessanter, dat scheelt meer dan 12 euro per jaar in de prijs.