Ik heb nog liever een feest met een stripper een maand voor de bruiloft dan dit. Want ik vertrouw voor de 100%. Ik sta straks met een man voor het altaar met een kater of blauw oog Want je zult net zien dat hij dan wel een uitglijder of een valpartij heeft met dronken kop
Gefeliciteerd met de trouwplannen! Zou er zeker ook niet blij mee zijn, zit er nog een week tussen dan is het een ander verhaal. Vind niet dat diegene die gaat trouwen 'stress' moet hebben vanwege een vrijgezellenfeest wat voor hen geregeld gaat worden, hoe goed bedoeld ook.
Ik zou er ook niet blij mee zijn. Vind het ook wel een rare manier van iets organiseren. Je "verplicht" zijn nederlandse vrienden nu toch kosten te maken door naar het buitenland te gaan waardoor deze misschien niet mee gaan, wat niet leuk is voor je aanstaande. En het is juist ZIJN feest
Ik zou het ook zeker niet oke vinden hoor. Zo kort van te voren en zo ver. En zijn Nl vrienden die dan niet mee kunnen. Raar plan. Sowieso alleen naar kroatie gaan maar dat is weer een ander verhaal
Zo kort voor die tijd had ik t ook niet leuk gevonden! Sowieso niet, ook niet in NL. Er zal maar wel wat gebeuren, sta je daar misschien wel bont en blauw op je trouwdag... (En wel beetje jammer dat hij niet naar jou wil luisteren..) En idd, zn andere vrienden dan? Die moeten dus maar meegaan (met alle kosten die t met zich mee brengt) of pech hebben? Niet tof
Ik zou hier allesbehalve blij mee zijn! De redenen van geld en buitenland, daar gaat het mij niet om. Maar de week à 10 dagen voor de bruiloft hadden wij wel héél veel te doen, hoor! Mijn man dacht er nog niet aan om maar iets anders te doen dan bezig zijn met onze bruiloft die dagen. Jouw vriend wil je dus gewoon met alle last minute planning (en geloof me, hoe georganiseerd je ook bent, het is een hoop!) laten zitten?!?!?! NO WAY! Zo verloor ik heel veel gewicht in die laatste weken. In de 5 dagen voor de bruiloft ben ik 4 keer naar de bruidswinkel moeten gaan voor mijn jurk. Telkens dus een uur of 3 kwijt! Ik was heel blij dat ik veel aan mijn man had, hoor. Hij heeft toen veel moeten regelen terwijl ik mijn jurk nog maar eens ging passen. Veel succes!
ik ou er ook niet blij mee zijn, zzeker niet omdat zijn nl vrienden niet allemaal mee kunnen. ik ben blij dat we beide geen vrijgezellen feest krijgen, ik vind het niks en hij ook niet heerlijk hahaha
Ik vind 4 dagen voor de bruiloft ook wel kortdag. Je hebt namelijk zelf ook nog wel wat te regelen, zo kort voor de dag zelf. Ik zou dus voorstellen om dit minstens 2 weken vd bruiloft te doen. Maar maak er geen ruzie om, dat is het je niet waard. Zorg anders gewoon dat jij die dag ook je feest hebt, met de dames
Als dat zo is, dan zeg je gewoon op jouw beurt dat de hele bruiloft toch niet doorgaat? met wie valt er nu niet te praten eigenlijk?
Ik zou dat ook niet leuk vinden. Toen het vrijgezellenfeest voor mijn man werd georganiseerd hebben ze aan mij gevraagd wat ik niet leuk zou vinden. (wat ik al erg lief vond!) Dus toen heb ik gezegd "binnen NL, geen seksuele activiteiten en niet de dag voor de bruiloft" en daar hebben ze zich aan gehouden. Ik vind dus dat je wel gelijk hebt. Voor je man is het leuk, nog even daarheen voor zn bruiloft, maar voor zn andere vrienden en voor jou zou het minder makkelijk zijn. Daar mag hij ook wel rekening mee houden! Het draait dan wel om hem, maar als er daardoor niemand bij kan zijn heeft hij er ook weinig aan.