opgelucht dat ik gestopt ben nu...

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door essie1973, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals ded titel al zegt, ben ik opgelucht dat ik afgelopen maadag heb aangegven dat ik nu ga stopeen ipv dor te werken tot 6 weken vor de bevalling.
    Afgelopen maandag nog 's avonds gewerkt maar ik kan niet meer fatsoenlijk uit de voeten bij de clienten, en merk dat ik helemaal op ben aan het eind van de dienst, maar ja zo verveldnd om aan te geven dat het niet meer lukt...
    blij dat ik het toch gedaan heb, en de reactie was echt positief ze keken ervan op dat ik het nog zo lang had volgehouden..dus nu even niets, en rara ik verveel me nu al kapot......

iemad ervaring hiermee?? hemel wat zal ik nu toch allemaal moeten doen..

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha ja op zich wel herkenbaar, maar ik had het eigenlijk pas op het einde van mijn zwnagerschapsverlof. Weer even het dorp in, maar weer opruimen (voor zover dat op een gegeven moment nog ging). Toen heb ik mijn vriend maar gevraagd om allemaal series te downloaden en ben ik die gaan kijken. Ik zou zeggen, geniet er lekker van. Je vindt je draai vanzelf wel en "opeens" is daar dan je kindje en is het over met het uitrusten hihi.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Goed dat je voor jezelf kiest!
    En dat vervelen: dat heb ik ook. Ben wel later gestopt met werken dan jij, maar vanaf dag 1 van mn verlof wist ik al niet meer zo goed wat ik moest. Hier was het plan om door te werken tot 36 weken, maar ben gestopt met 35.2 doordat ik dacht dat ik vruchtwater verloor. Dus ik had heel braaf een lijstje gemaakt voor verlof, maarja dat had ik dus allemaal al gedaan haha.
    Nu probeer ik de dagen maar beetje vol te maken met wat huishoudelijke dingen, ff slapen 's middags en dan maar kijken waar ik dan weer zin in heb. Ben wel blij met het mooie weer! De muren kwamen op me af toen het zo slecht was die week van koninginnedag!

xx sas

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik zelf ben 3 weken eerder gestopt dan de bedoeling was omdat ik er helemaal doorheen zat, heb giga last van mijn bekken en rug en omdat ik s'nachts zo slecht slaap lukte het mij gewoon niet meer om te gaan werken.
    ben wel eerder al minder gaan werken van 32 naar 18 uur en dat hielp een tijdje maar ik kon gewoon niet meer en tja dan moet je voor jezelf en je kindje kiezen.
    vond de keuze heel moeilijk hoor maar het was gewoon niet anders, en nu ben ik blij dat ik die beslissing toen genomen heb. merk dat ik veel meer rust heb nu en dat is voor iedereen beter natuurlijk.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Vandaag de tijd een beetje gedood door mn koelkast eens een sopje te geven en de vriezer te ontdooien ;) En morgen ga ik de ramen zemen... is ook weer nodig. Je moet wat hé?

xxx sas

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik zit nu dus ook thuis ivm vroegtijdige weeën (ben 1 week opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm weeën en nierstenen)
    En ik mag dus helemaal niks. Ik moet rust houden en iedere dag komt er iemand van de familie om schoon te maken e.d. Ik lees en slaap veel en zit zo nu en dan achter de laptop. Ben er wel aan toe dat ik weer iets meer mag doen.....

7. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ik mij zou gaan vervelen, maar tot nu toe valt het nogal mee, de dagen vliegen nog om, vorige week eigenlijk best druk gehad, en deze week vliegt ook al vrbij, al merk ik wel dat ik al heel snel steeds minder ka, veel harde buiken, vooral als ik met de hond ga lopen, 20 minuten is echt max.

Mis me werk wel, tis toch routine, andere mensen, andere verhaeln, aankomende vrijdag maar weer even koffie drinken op kantoor, kan ik toch een beetje bijhoudenw at er allemaal gebeurt.

Deel Deze Pagina