even een vraagje, daisy heeft allemaal kleine rode bultjes in haar gezicht en aan de zijkant van haar hoofdje.. weet iemand wat dit kan zijn? is ze soms ergens allergisch voor ofzo?
Misschien zijn het warmtebultjes? Probeer haar niet té dik aan te kleden, maar kijk naar wat je zelf draagt. Baby's kunnen hun temp nu prima regelen op de leeftijd van jouw dochter en is dik aankleden not done.
ze heeft gewoon een shirtje met lange mouwen aan en een broekje en een rompertje.. dat is toch niet te dik? maar warmtebultjes trekken toch weg savonds ofzo? die van haar trekken niet weg namelijk...
Krijgt Daisy borstvoeding? Volgens mij hoort het daar een beetje bij. Er staan hier regelmatig topics over bultjes bij nog jonge baby's. Volgens mij heeft NikkiF er wel eens wat bij de kraamverpleegkundige over gevraagd.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=22568&highlight= hier staat ook wat over pukkeltjes/bultjes
ze is nog maar een maand.. dat zijn hormoonbultjes denk ik... noa had dit nog met 3 maanden, het ging en kwam.. kzou me niet al te druk maken hoor..