Ik heb er dus 1! Ik ben wel "overtijd"als ik van mijn vorige cyclus uit ga dus ik ga overmorgen nog wel een keer testen ben zo bang voor weer een negatieve test! Maar vroeg me jullie ervaring met de actiontesten af!
Ik heb volgens mij een indrooglijn...hij is pas na afleestijd gekomen, wel even dik, maar heel licht. Ik vroeg me dus af of action indrogers heeft
Wat is "na afleestijd" ? Was dat na een paar uur na het doen van de test of was het nog binnen een half uur na het doen van de test?
Ik had een knaller met de action ik was 2 dagen over tijd en de streep stond er nog eerder dan de vergelijkingsstreep. Met de Kruidvat 2v5 niet zo'n sterk lijntje gehad en indrogers en zelfs een vals positieve !
ik had wel een indrooglijntje met die van de action.. maar ik moet erbij zeggen dat was echt wel na pas een aantal uur tot een halve dag
Het was echt wel een paar uur erna want ik had hem als negatief weggelegd... Ik beschouw hem als negatief ( heb de foto erbij gedaan) want vanmorgen had ik dus wel weer gewoon een witte test. Begon echt hoop te krijgen want ik ben nu bijna 3 dagen "overtijd" en heb wel al paar dagen soms kramp... pfff zo spannend!
Ik zie wel iets. Maar twijfel of je zwanger bent, aangezien je test vandaag wit was..😬 Hoop uiteraard dat het wel raak is, of dat je anders binnenkort meer geluk hebt!😘
De Action testen gaven bij mij na afleestijd eigenlijk altijd zo'n streepje. Pas toen ik echt zwanger was verscheen hij al binnen de afleestijd. Dus ben bang dat het idd echt een indroger is.
Ja ik denk ook een indroger..de witte test van gister zie ik geen indroogstreepje... Pff ben nu 3 dagen overtijd straks tik ik de 4 dagen aan...durf nu ook gewoon echt niet meer te testen!!
Nee durf nieettttt!!! Gisterochtend was hij nog negatief dus ik geloof niet zo in een positieve test ( op korte termijn)... Ik begin te denken dat mijn eisprong later is geweest ook omdat de action ovulatietesten schommelde bij mij ( meerdere bijna positief), wat betekend dat ik dan echt een goede uitschieter heb deze maand! Niet leuk! Waarom is het nu niet zoals verwacht!!! Voelt alsof mijn lichaam een dikke middelvinger voor me heeft!