Ik bedank iedereen ff voor de felicitatie's Het heeft me echt geholpen met al mijn vragen , sommigen vragen krijg je beter uitleg bij dan van je eigen huisarts Maar ik hou jullie op de hoogt ik haal het vanmiddag op ik ga eerst het huis schoonmaken heb ik nu lekker zin in om te doen. En mischien spreek ik jullie vanmiddag nog of vanavond wie weet. nou ciao en tot horens :
he loesmari alvast voorzichtig gefeliciteerd je bent vast wel zwanger!! kan bijna niet anders volgens mij kuzz anita
ook ik ga je toch feliciteren hoor meid!!!!!!! je bent echt wel zwanger! als het 2e streepje duidelijk is dan bij de eerste test ben je gewoon hartstikke zwanger! dus bij deze GEFELICITEEEERD
ja dank je allemaal!! Ik had het huis lekker schoongemaakt van top tot ƩƩn nu ben ik bekaf Dus ga ik ff achter de computer zitten heb vandaag vrij van stage morguh moet ik weer pfffffff. Hopen dat ik me lekker voel morguh
ow okay Ik had ook eerder getest een tijdje terug hoor toen zag ik ook helemaal niks zelfs niks vaags dus kan zijn dat ik het nu wel ben omdat het streepje nu lichter is dan de donkere zeg maar donker roze licht rood we shall seeeeeee
BEN NU DRIE DAGEN OVERTIJD PROBEER HET VRIJDAG WEL MISCHIEN IS HET DUIDELIJKER aNDERS GAAN WE DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDUHH
ik ben toch zwanger (geloof ik) de derde test en veel vettere strepen in een paar seconden waauuuwww er groeit iets in mij nu spannedn en eng tegelijk. Ik ga morgen de huisarts bellen en dan neem ik mijn urine mee. Zoals mij verteld is wat anderen moesten doen en dan op de uitslag wachten. strax blijkt het niet zo te zijn???? kan dat? thuis positief en huisarts negatief?
nee hoor meid die kans is wel heel klein. mijn huisarts zei: je kan hier nogmaals komen testen maar onze testen werken precies het zelfde als de gewone thuistesten. ik wou eerst ook langsgaan maar heb het niet gedaan omdat ik toich al wist dat ik zwanger was( en nog steeds ben haha) zelfs begint er een buikje te komen langzaam dikke proficiat meid!!!! nu kan ik m zeggen zonder twijfel want jij bent gewoon HARTSTIKKE ZWANGER!!!!! dikke knuffel van mij!
dank je allemaal weer Ben toch bang maar de kans is klein zeg je weet je ik had de predictor een keer gebruikt paar weken terug en er stond helemaal niks alles was wit gewoon. Nu heb ik een andere gekocht en die gaf binnen paar seconden aan twee strepen hahaha gek he? terwijl predictor niet zo goedkoop was.
@Loesmari: je banner klopt niet echt. Ik denk dat je best je gegevens nogmaals aanpast. Want volgens je banner zou je nu zou je 97 weken zwanger zijn
echt gek man van die banner ik heb alle sgedaan wat ik moest doen uitgerekende datum invullen en dan kopieren ofzo nar mijn profiel ik probeerde de cyclus banner weg te doen maar dat lukte volgens mij niet hahah iet echt funny
Gefeliciteerd Loesmarie! Ben je al een beetje over de schok heen? Je moet er wel van gaan genieten hoor!! Ik hoop ook zo dat de wegblijven! Durf niet te testen.... Liefs, Moontje