Niet tevreden over kv 2v5, waar dan nu mee testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik lees bij meerdere topics dat kv 2v5 nu ook vals positieve streepjes geven. Hier was dat ook zo, ik vetrouw ze niet echt meer, dussss.......

Waar nu voortaan mee testen, over welke zijn jullie nog wel te spreken?

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Zwanger en kids, midstream!! Vond ik een fijne test ( had hetzelfde probleem met kv2v5)

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Zouzograag is dat die met blauw/paarse dop?

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik vind die van zwanger en kids ook het fijnst. Heb nu ook de KV gekocht en licht streepje maar ik weet het niet...;) Ga ze denk ik toch even bestellen.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat kosten die? En vanaf wanneer kun je ze gebruiken? Blijven die wel wit bij niet zwanger, dus geen indroogstreepjes?

6. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ja midstream van Z&K, is die met die paarse dop inderdaad.
    Die vind ikzelf ook fijn.
    Heb ze alleen gebruikt toen ik zwanger bleek, niet eerder, dus wat betreft wit blijven als je niet zwanger bent weet ik niet. Ga er wel vanuit :)
    De midstream was ook duidelijker en rozer dan de Kv2v5. Heb ze beide gedaan een paar dagen achter elkaar en de midstream werkte goed!

7. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb daar nog nooit vals positief mee getest.

En vanaf 10dpo kreeg ik er al een streepje mee :)

8. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga komende maand proberen wat later te testen. Dan is alles wel betrouwbaar denk ik :) Dat vals positieve streepje heeft me zoveel hoop gegeven, dat wil ik niet weer!

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Uiterst gevoelige dipstick van zwanger en kids :)

10. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik zou ook de dipsticks aanraden van z&k. Heb zelf vorige keren de midstreams gebruikt en ik vind ze niet fijn als je zoekt naar tuurstreepjes :p
    Zie wel bij veel meiden die zwanger zijn dat ze duidelijkere streepjes geven dan de kv, maar voor tuurstreepjes zijn ze niet fijn vind ik!
    Er zit namelijk doorzichtig plastic voor, waardoor alles weerspiegelt als je ze in het licht houdt. En bij mij gaven ze na een paar uur wel indrogers, en ja, ik weet dat je ze dan niet meer mag aflezen ;) haha

11. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Yup! Geloof dat je ze 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken. In geval van " niet zwanger" bleven ze errrrruuug wit, en bij " wel zwanger" zijn ze goed duidelijk! Enige nadeel: het duurt even voordat ze opgedroogd zijn, pas na een minuut of 8 is al het roze weggetrokken en kun je het resultaat zien.
    Ik weet even niet meer uit mijn hoofd hoeveel ze kosten.

12. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ook ik vind de midstreams van Z&K het fijnst. 5 dagen voor nod mooi positief en bij niet zwanger omowit.
    De prijs weet ik zo niet, maar je kunt met de code HERFST 3 euro korting ontvangen.

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Dipsticks van z&k!! Zoveel beter resultaat dan kv en etos.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zowel de dipstick als de midstream van zwanger&kids.

Ze hebben allebei een klein nadeel, de ene is wat klein en de andere heeft zo'n rot venstertje. Maar super testen hoor.

Voor de prijzen gewoon even op de site kijken. Ze hebben regelmatig aanbiedingen en voordeel paketten.

15. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    ik heb ze op ebay besteld.. nog niet uitgeprobeerd maar zag dat een aantal dames hier ze daar ook kopen!

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Bij de midstream had ik afgelopen ronde een tuurstreep wat de schaduw van de cassette bleek te zijn..

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, dat wordt slopen dus..... :p

18. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    De ultra gevoelige dipstick van z&k is ook rommel. Kv2v5 al lang positief en dipstick blijft negatief. Ze zijn echt niet zo gevoelig als ze zeggen. En die krengen zijn flinter dun. Ik vertrouw geen enkele test meer eigenlijk. Ja CB digital. Gewoon zwanger of niet zwanger.... lekker duidelijk.

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dit dus!
    Ik was erg verdrietig toen en deed uit frustratie een kv test,daar verscheen meteen een licht maar duidelijke 2de streep..
    Ik koop die ultra gevoelige nooit meer!!

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Mamabri als ik je blij kan maken met nog wat dipsticks, dan stuur ik ze graag naar je op.

Deel Deze Pagina