samsung galaxy sII of Blackberry

Discussie in 'De lounge' gestart door jufkrisje, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke telefoon zouden jullie kiezen?

1. Samsung Galaxy s II

2. Blackberry (torch, bold etc)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    onderwerp zegt het al....

Ik kan over twee weken een nieuwe tel uitzoeken en wil graag 1 van de 2 bovenstaande kiezen... Alleen er staan zo weinig ervaringen op internet en als je de specificaties bekijkt zijn er wel verschillen, maar die zijn in mijn ogen minimaal...

Welke zouden jullie kiezen?

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik heb een Samsung Galaxy S niet 2 dus!

Maar ik had eigenlijk voor een BB moeten gaan maar dit is puur voor het pingen want op de Samsung heb je alleen whatsapp en pingen is makkelijker want dan hoef je ook niet iemand zijn telefoonnummer te hebben.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Samsung voor mij. Makkelijker met internetten want groter (amoled) scherm, goed besturinhgsprogramma (android) en bb loopt vaak vast so i've heard.
    Ik heb de Galaxy en ben er echt blij mee.

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Mijn man heeft een galaxy s ( de eerste versie) en ik heb een bb bold 9780 en ik zou echt niet voor de galaxy gaan persoonlijk,ik kan er echt niet mee overweg en de tuochscreen blijft vaak hangen en er zijn regelmatig ineens dingen weg,gewist of instellingen totaal verandert.
    Mijn man klaagt er wekelijks over,het enige voordeel is dat er net even wat meer apps zijn voor andriod dan de bb OS 6.

De toestenblokkering springt ook heel vaak van de galaxy af terwijl hij in een speciale hoes zit (met uitsparingen voor de toetsen aan de zijkanten waar je dan haast niet bij komt nog!

Ik denk dat het ook erg ligt aan welke gsm het beste is voor jou aan welke dingen je er mee wilt doen.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Weet niet hoe het bij de galaxy zit met apps maar vind dat bij de bb wat tegenvallen (heb zelf een bb, mijn man een bb en iphone en die heeft toch veel leukere apps).

Mijn abo loopt af en weet niet of ik wel weer een bb neem, ben er een beetje op uitgekeken.

Vastlopen hebben ik en mijn man dan weer nooit last van.

6. monkeylove

Nog nooit last van gehad met mijn galaxy, heb m nu een jaar. Misschien toch maar eens even aan de bel trekken want heb dit nog nooit gehoord van mensen die een galaxy hebben. Dan is die hele telefoon denk ik niet goed.

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Nee het is een bekend iets bij de galaxy we hebben al meerdere malen aan de bel getrokken bij de winkel en de leverancier.
    Kan niets aan gedaan worden helaas.

Bij de bb heb ik er nooit geen last van gehad en mijn zusje ook niet die heeft de galaxy gehad en hem ook weg gedaan omdat hij erg traag was en bleef wat er ook aan gedaan werd,vastliep en ook met regelmaat van de toetsenblokkering afging,ze heeft nu ook een bb 9780 en wil niet meer terug (ze heeft de galaxy 1 jaar gehad en mijn man heeft hem nu ongeveer 6 maanden)

8. monkeylove

Oke ik had er nog niet eerder van gehoord.

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Houdt je man wel alle software-update's bij want bij android is dat zeer zeker aan te raden!!!

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zou voor de Galaxy S II gaan!!! Je kan er veel meer mee, een veel stabieler systeem dan BB, een veel mooier beeldscherm, mooiere camera en makkelijker te updaten!!! Een BB is leuk als je hele omgeving er eentje heeft maar anders heb je nog vrij weinig aan het pingen want dat kan idd alleen met BB. Maar ik hoor mensen vrij regelmatig zeggen pingen is gratis maar ze vergeten dat ze een speciale (duurdere) BB internet bundel nodig hebben anders kunnen ze niet eens pingen!!!

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Jup die krijgt hij automatisch binnen en hij kijkt regelmatig of er nieuwe updates zijn,die tip kregen we ook al van de leverancier maar dat heeft niet geholpen aangezien we dat al standaard vanaf de dag dat hij hem kreeg deden.
    We hebben zelfs een keer gewoon op fabrieks instelling terug gezet en alles weer opnieuw gedaan omdat er gedacht werd (door iemand van de winkel waar hij vandaan kwam) dat het mischien aan een oude systeem update zou liggen maar niets helpt.

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb ook een Galaxy S (de eerste) maar heb er echt nog geen problemen mee gehad. Toestel functioneerd naar behoren, super snel internetten en het touchscreen reageerd ook super snel en loopt nooit vast.

Even on topic; ik zou dus echt gaan voor de Samsung. Meer mogelijkheden qua apps maar het beeld van een bb vindt ik persoonlijk al veel te klein en alleen daarom zal ik al voor de samsung gaan.

13. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik heb nu een bb, functioneert prima maar vind hem te zakelijk. Dus volgend jaar als ik een nieuwe mag, ga ik voor de galaxy. Daar zijn leuke apps voor, en touchscreen lijkt me ook super.

14. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Er zijn ook genoeg goede verhalen over de Galaxy te cinden,nu weet ik natuurlijk niet of deze problemen zich ook voordoen bij de galaxy s 2 ,maar er zijn ook genoeg mensen te vinden die de zelfde problemen ondervinden.

Het is ook absoluut niet om de galaxy af te kraken want ik heb zelf ook in dubio gestaan tussen de bb en de galaxy maar dit is mijn ervaring (en die van mijn man en mijn zusje).

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn man heeft een BB en ik heb maandje later gekozen voor een smartfoon..
    Mijn man is helemaal jaloers haha... met een smartfoon kun je echt veeeeel meer vinden wij.

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Kan niets aan gedaan worden???:(:(:( Ik werk zelf in een telefoonwinkel en nog niet misschien dat ik klanten zo de winkel uit laat gaan!!! Bij android toestellen moet de software wel goed bijgehouden worden maar als dit gebeurd en het geeft nog steeds problemen zal het toestel ter reparatie aangeboden moeten worden aan Samsung zodat zij het toestel kunnen nakijken! Je hebt 2 jaar garantie erop!
    Oja dat een galaxy S van toetsblokkering af gaat is geen bekend probleem hoor! Is zelfs heel vreemd omdat bij dit toestel je een toets moet in drukken maar ook met je vinger moet vegen over het warmte gevoelige touchscreen!!!

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb de samsung galaxy S en ik vind het echt een super ding. Zou niet meer zonder willen. Hij is nog nooit vastgelopen en ik kan er zoveel mee. Mooie videocamera erop (mijn videocamera en tom tom liggen nu in de kast)

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man en ik hebben allebei sinds een week de Samsung Galaxy SII.
    Ben zelf helemaal niet zo handig met telefoons...maar ik vind dit toestel echt heel makkelijk in gebruik!
    Alles wijst zich vanzelf eigenlijk en het is echt een gebruiksvriendelijk toestel.
    Als je nog vragen hebt...stel ze gerust.

19. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb een galaxy sinds 2 maanden en ben er heel tevreden over. Goed besturingssysteem en leuke apps. Hiervoor had ik een Nokia N97 mini en daar was ik zwaar ontevreden over die bleef vaak hangen of viel uit. Ik ben heel blij met de galaxy en er heel tevreden over!

20. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik heb ook de Samsung Galaxy.. bevalt me supergoed.
    Heb er nog geen moment spijt van gehad!
    Maakt ook supergoede foto's moet ik zeggen voor 5 mp..

Deel Deze Pagina