Ben ik terecht boos/gepikeerd, of stel ik me aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder1987, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    klinkt mij in de oren alsof ze stront en stront jaloers is op jouw...en andere die wel zwanger zijn geworden snel.

ach...ik zou er wel even over nadenken of je wel vrienden wilt blijven met zo iemand...als die het niemand gunt, en ook niet informeert naar je...blijft het altijd van een kant komen ook al raakt ze zwanger...het zal altijd over haar gaan....dat is gewoon de persoonlijkheid ben ik bang als ik zo je verhaal lees...

Voor mij zou het geen vriendin meer zijn...

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Klinkt alsof ze niet helemaal goed wijs is, misschien is het wel verstandig als ze voorlopig niet zwanger wordt, lijkt me niet echt iemand die gezonde uitgangspunten heeft om moeder te worden.

En dan is ze pas drie maanden bezig :( waar heb je het over, wat een aanstellerij zeg.

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

Dom mens om zulke achterlijke uitspraken te doen :$

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Die 'vriendin' moet zich de ogen uit de kop schamen met die opmerkingen! Zoiets zeg je toch niet, ook niet als je graag een kindje wil.

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Dat heb ik haar ook verteld! Dat 3 maanden nog niet zo heel lang is, maar dat ik wel begrijp dat ZIJ het al 3 maanden te lang vind, om maar zo te zeggen...

Sowieso weet ik laatste tijd niet zo goed wat ik met haar aan moet hoor! We waren heeeeel close, maar na m'n miskraam heeft het sowieso al een deuk opgelopen, een échte vriendin zoals ze altijd was (als ze het überhaupt al is geweest :( ) is ze in elk geval niet meer!

Kan me beter in laten met mensen die WEL positief kunnen doen en ook intresse tonen in de zwangerschap!

Vriendschap moet van 2 kanten komen, en nu komt het alleen van mijn kant en ik ben daar wel een beetje klaar mee ook..

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind dat je echt tercht boos mag zijn hoor!

Haar teleustelling snap ik maar dan mag ze het jou nog niet kwalijk nemen dat jij in ronde 1 zwanger geworden ben.
    Jij hebt ook moeten mee maken hoe het is om een kindje te verliezen.

Wij zijn niet via de gebruikelijke weg zwanger maar goed ik heb het eerste jaar dat wij aan het proberen waren er niet zo zwaar aan getild als het niet gelukt was hoor.
    En al zeker niet na de 3de ronde! Wat een onzin.
    Tuurlijk hoop je allemaal dat je heel snel zwanger word, maar het is niet realistiesch om ook te denken dat het direct gaat lukken.
    De meiden waarbij het wel snel gaat die zijn vaak bijna in chock omdat ze het niet verwacht hadden en moeten er even aan wennen dat ze al zwanger zijn. Maakt het niet minder leuk en minder wonderbaarlijk van.

Ik zou haar niet echt meer zien als een vriendin.........ik zou haar de kans geven haar uitspraken uit te leggen en als ze bij haar standpunt blijft dan is ze jou vriendschap niet waard hoor!

7. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Woei! Die is jaloers!

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Lekkere moeder wordt dat......
    Zoiets kun je toch niet serieus nemen?
    Lekker laten zitten en vooral niet op reageren.
    Achterlijk mens!

9. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Dat zal ik doen, als ik zelf niet meer zo boos (en ook teleurgesteld!) ben... Ik zal haar vragen hoe ze het precies bedoelde... Maar aangezien ze al eerder zulke dingen heeft laten vallen, ben ik bang dat ze het letterlijk meent zoals ze het heeft gezegt!!

Wat je zegt over kindje verliezen heb ik ook tegen haar gezegt! Ik zei (net na de miskraam)"Ja, heeeeel geweldig om in ronde 1 zwanger te zijn, ook érg leuk om dan je kindje te verliezen, is ook écht iets wat je wil, als je snel zwanger bent!" (sarcastisch bedoeld natuurlijk!) Maar op de 1 of andere manier komt het gewoon niet bij d'r binnen ofzo...

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik vind dat je het nogal lang met dr hebt volgehouden op de chat:D
    Na de 1ste opmerking had ik nog geantwoord na de 2de had ik het gesprek al afgekapt:$

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Haha ja, dat is ook zo! Maar ik dacht eerst; Hmmm, dat begrijp ik vast niet helemaal zoals ze het bedoeld, ofzo.. Zullen de hormonen zijn! Maar niet dus!

Naar, hoe teleurgesteld je kan zijn in mensen die zich 'vrienden' durven te noemen...

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    En DAT noemt zich een vriendin. Sorry hoor maar als ik zo'n 'vriendin' zou hebben was dat voor korte duur geweest.

Ik denk dat ze vooral jaloers is. En wat is nou 3 maanden bezig zijn?!

Knuf meid

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier idem, opzouten zeg!

Wij zijn 3,5 jaar bezig geweest en nog NOOIT is het in mijn hoofd opgekomen om zoiets te zeggen, gatverdamme!

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik zou toch als ik jou was haar opbellen en vragen of ze er nog steeds zo over denkt. dat de opmerkingen je erg gekwetst hebben en je egenlijk een excuses wilt.

mocht ze daar nog negatief op reageren (wat ik niet verwacht) dan zou ik er gelijk een punt achter zetten.

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Shock.wow.. nou zou snel klaar zijn met zo'n iemand. pfff. Echt niet normaal.

Wat zijn vriendschappen dan waard, als ik de reactie van de vriendin van Noonoo lees (17.14 uur). Je kunt een ander het licht in de ogen toch wel gunnen?? Tja geef NooNoo groot gelijk dat je de vriendschap hebt verbroken.

Bij ons heeft het een jaar geduurd tot we eindelijk posi-test hadden. In dat jaar is mijn s-zusje binnen 5 maanden na de geboorte van de oudste zwanger geworden. Ik had het ongelofelijk K** mee heel zwaar. en heb dat misschien wel eerst laten merken, op dat moment kwam het nieuws als een shock en ook in hun situatie vond ik het onverstandig, maar is hun leven en maar was later na het te laten bezinken wel blij mee.

Tja soms.... snap ik mensen niet.

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Die spoort niet.

Duidelijk.

17. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Opeens vallen er voor mij wat dingen op hun plaats....

Van onze dochter was ik in ronde 1 zwanger.
    En nu zijn we alweer een jaar bezig voor een 2e kindje.

Maar ik begrijp het nu helemaal.....Dit is gewoon mijn straf omdat ik bij mijn dochter al in ronde 1 zwanger was :-0

(Snel een echte vriendin gaan zoeken!)

Manytroubles

18. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Je bent terecht boos. Wat een achterlijke opmerkingen zeg.

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tja, misschien kan je vriendin het beste maar alvast jeugdzorg bellen dan, dat jullie in de eerste ronde zijn zwanger geraakt.....

Ik zou met zo iemand wel klaar zijn.

20. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Nou dan heb ik een ongewenst kindje en is er nu een ongewenst kindje onderweg. Wat een rare vriendin zeg.
    Snap dat ze teleurgesteld is maar die uitspraken slaan nergens op.

Deel Deze Pagina