wat een patiënt zeg, beetje piepen omdat ze na 3 maandjes nog niet zwanger is en dan lekker iedereen bekritiseren die eerder zwanger was. En als zij de volgende keer wel in ronde één zwanger is dan is die hele rij opsommingen dus ook op haar van toepassing? Ik zou zo iemand echt lozen.
Het is heeel erg terecht dat jij boos bent. Dat ze het in haar hoofd haald om zoiets te zeggen zeg. Ik zal ook klaar zijn met die vriendin.
Ik zou zo'n een "vriendin" in de vuilnisbak weggooien (Sorry) maar wat een niveau van uitspraken. Ze spoort niet. Zij is ziek! Ik was ook zwanger in ronde 1 en wij wilden graag een kind. Ik zou gelijk een psikolog bellen voor haar.
Ik mag het misschien niet zeggen, maar is het niet verstandiger als zij eerst even in therapie gaat. Die uitspraken die ze maakt komen nou niet bepaald uit de mond van iemand die helemaal in orde is. Misschien hard dat ik het zeg, maar dit gaat behoorlijk ver wat ze gezegt heeft.
zo laat die eens even hulp gaan zoeken ofzo! wat een afgunst zeg! maar uhm als je haar nog spreekt moet je even vragen hoe het zit als je bij de eerste in ronde 1 zwanger bent geraakt en bij de 2tweede in ronde 6 of het dan ook nog geld? want dat zou ik wel even willen weten eigenlijk dat weet ik of ik alvast jeugdzorg moet bellen
nou lekkere vriendin dan zeg.... die spoort um echt niet.... begrijp heel goed dat je boos bent want zulke dingen zeg je niet!
Ik voorzie een hele hoop ellende als zijn straks na een jaar nog niet zwanger is. Of de mmm in moet. Volgens mij wordt het er zo-eentje die een ander het licht in de ogen niet gunt.
Heel terecht dat je flink pissed off bent vind ik! Ik begrijp ook best wel dat jouw vriendin gefrustreerd is omdat ze al (!) 3 maanden bezig is met zwanger raken. Als je een kindje wilt is wachten gewoon niet leuk. Maar om nou zulke achterlijke dingen te gaan roepen?????!!! Dat slaat echt nergens op!! Ik zeg: Kappen met die hap! Misschien oordeel ik te snel over haar, ik snap gewoon niet hoe iemand zoiets kan zeggen.
zoals zo velen denk ik echt dat ze hulp nodig heeft en serieuze hulp. Zo iemand kan toch geen kind gaan opvoeden??? Ik begrijp sowieso niet dat je kunt klagen als je binnen 3 maanden niet zwanger bent, dat is toch niks?
Wat een mafkees. Zoiets zeg je toch niet?! En dan wetende dat jij een miskraam hebt gehad, hoe kwetsend kun je zijn?!
belachelijk hoor. ik ben ook in ronde 1 zwanger geraakt (heel bewust) en vind he tniet normaal dat ze dit allemaal zegt. vooral niet om dat tegenover jou te doen terwijl je een miskraam hebt gehad en nu net weer zwanger bent! De ene vrouw is gewoon sneller zwanger dan de ander en heeft niks met waardeloze moeder of dergelijke te maken! het is ZEER ZEKER terrecht dat jij nu boos bent meid!
Jezus!!! Dat ze dat durft te zeggen zeg ppffff. Ik krijg het niet eens over mn lippen zoiets,laat staan op msn ofzo. Eerst zou ik bv denken,dat brengt mij alleen maar ongeluk als ik dat zeg. En ten tweede,mijn oudste dochter was ook meteen raak(en ja,niet gepland maar ZO welkom) Maar waarom zouden mensen die in 1x zwanger geraakt zijn geen goede ouder zijn? Alsof je dan minder van je kind houdt? Kom aan,ik hou van mijn kindjes evenveel,of ze nu 1x verwekt zijn of na heel veel maanden pas. Ze zijn me allemaal evenveel waard en hou van alle 3 even veel. Ik vind het vooral belachelijk dat ze vind dat mensen die in 1x zwanger zijn geraakt maar een kindje moeten krijgen met een beperking.... Ze weet gewoon niet wat ze zegt! Ze komt over als een zwaar gefrustreerd persoon die meteen alles wil. Jammer dat mensen zo harteloos kunnen zijn
En zei vind zeker dat ze wel een goede moeder word Dan mag ze wel even beter gaan na denken.. (kan ze dat wel eigenlijk ) Zou haast willen zeggen dan hoop ik dat ze zwanger word van een kindje met een beperking, dat is dan haar straf.. maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen he. Elke kind is toch welkom zeg!!! Wat een maf wijf zeg. Die zou van mij even een paar opmerkingen terug hebben gekregen en er bij mij niet meer in gekomen.
terecht dat je boos bent. Ze kan dan wel teleurgesteld zijn dat ze nog niet zwanger is maar dit kan ze niet maken. Sorry hoor maar mensen die zulke dingen zeggen verdienen het niet om een kind te krijgen
helemaal mee eens! en dit zegt zij al in ronde 3?? ik heb er 23 rondes over gedaan, als zij ooit zo lang zou moeten wachten, (wat ik niemand gun, want het vergt echt veel van je geduld) wat zal ze dán wel niet zeggen? dat je uberhaupt nog vriendinnen met haar bent, ik zou er gelijk "klaar "mee zijn!