Ben ik terecht boos/gepikeerd, of stel ik me aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder1987, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

:$.......
    Wat een vreselijk domme opmerkingen zeg...!!!

tjeetje..... en dan "nu al".... wat had ze dan verwacht..? in de eerste ronde raak... :(,
    o nee natuurlijk niet... want dan zou ze (net als ik) een slechte moeder zijn.... ;)

2. Als een kindje niet gepland was, een ongelukje zoals je vriendin het liefkozend noemt ;), was er uberhaubt geen 'ronde'.

Goed, doet er ook niet toe natuurlijk, maar dat bedacht ik me als eerst. Wat een raar mens zeg. Daar zou ik echt meteen klaar mee zijn.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik durf te wedden dat ze bij een eventuele volgende zwangerschap waarbij het wel in ronde 1 raak zou zijn ze dan tegen mensen waarbij het lang(er) duurt zegt dat ze zich niet zo moeten aanstellen.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Geen woorden voor, waardeloze vriendin. Zou mij nog niet eens een gesprek op msn waard zijn, laat staan een vriendschap in het 'echte leven'.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het eerste dat ik dacht was: Jee wat zal die onuitstaanbaar zijn als ze er net als ons 2 1/2 jaar over doet zeg!

Ze klinkt eigenlijk heel jong en onvolwassen en zeker niet iemand die een kind zal kunnen grootbrengen... (en dat zegt niks over andere jonge moeders hoor, niks dan respect voor jonge moeders. ;))

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik heb dit bericht als laatste gelezen, de rest lees ik zo...Maar even op jou reageren ivm therapie... Ze zít in therapie.. Omdat ze dus problemen heeft met zichzelf, het verleden etc... Ik snap wat je bedoeld! ;)

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Uh iemand die zoiets tegen mij zou zeggen, zou echt geen vriendin (meer) van me zijn. Wat heb je nou aan zo'n persoon? Kost alleen maar verspilde energie. Ik kan mijn tijd wel beter besteden, aan lieve mensen.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Weet je het is het gewoon niet waard om aan zo iemand een heel topic te verspillen;)

9. Seth

Seth Niet meer actief

hopelijk staat ze snel wat steviger in dr schoenen..... want tja... als die zwangerschapshormonen er dan ook nog bijkomen.... ;)

uhhhh ze wil toch wel zwanger worden om de juiste reden he???

bedoel... ik ken iemand die het wilde, omdat ze dacht dat ze zich dan wel gelukkig zou voelen....

(dus niet om moeder te worden... zeg maar... even kort uitgelegd)...

10. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Zo, nu de rest ook gelezen!

Ze is 22...
    Haar 'probleem' is ook, dat ze graag een kindje wil omdat ál haar problemen op zal lossen! (letterlijk haar woorden!) Toen heb ik ook tegen haar gezegt dat dat natuurlijk geen reden is om een kindje te krijgen... Je moet eerst jezelf op de rit hebben, voordat je 100% er kan zijn voor een kindje! Tuurlijk heeft iedereen z'n ding en af en toe een rot dag! Maar zij denkt dat ze ALLES oplost met een kindje... Tsja.. Dan kan ik ook praten als brugman hoor... Ze vraagt me advies, prima, ik geef mijn mening maar maakt daarna mn mening belachelijk! :(
    Sowieso heb ik al vaker gezegt tegen d'r dat een kindje niet altijd 'alleen maar leuk' is... Een kindje huilt ook... En als je het mij vraagt, voelen kindjes perfect aan dat mama niet goed in haar vel zit!
    Kindje huilt, mama gefrustreerd, papa de hele dag van huis om te werken, hoe gaat dát dan aflopen....

Vind het ook best frustrerend!!! Soms denk ik; meid! Grow up!!! Doe normaal en zorg eerst een goed voor jezelf! Mja, dat wil ze niet... Dan niet... Maar ga niet mij (en alle andere mama's) veroordelen omdat ik wel snel zwanger ben!!

Ook heb ik haar al gevraagt wat ze gaat doen als het langer dan een jaar duurt... Maar zover laat ze het niet komen zegt ze (Alsof je een "zwanger-aan" "zwanger-uit" knopje hebt :() Nee, als ze een half jaar bezig zijn, stapt ze naar de arts en gaat ze zeggen dat ze al ruim een jaar bezig zijn... Man man man,.... vermoeiend! ;)

Bedankt voor jullie reacties!

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Zie m'n bericht die ik heb geplaatst... niet voor de goede redenen een kindje willen dus... ;)

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dat kind is gestoord....

13. Dana

Dana Niet meer actief

fijn is dat, dan wordt haar kindje met een taak geboren, "al haar problemen oplossen" en als al haar problemen dan niet opgelost zijn na de geboorte dan krijgt haar kindje de schuld.

14. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Goh, is jouw 'vriendin' ook toevallig die van mij ;)? Zeker doodvermoeiend... niet teveel energie in steken!

15. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Haha, zou zo maar kunnen aangezien ze meerdere vriendinnen beweerd te hebben waarvan een aantal ook al kindjes hebben ;)
    Niet dat ze daar een goed woord voor over heeft! :cool:
    Heel vermoeiend inderdaad!

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #76 SyrianBeauty, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt: 6 jul 2011
    Wat een verschrikkelijke opmerkingen zeg. Sorry dat ik het zeg maar ze is een waardeloze vriendin. Ze is heel erg jaloers en daarbij nog egoistisch ook, ze vraagt niet eens naar je zwangerschap. Zulke mensen zijn wel het laatste wat je om je heen moet hebben of op msn.

Een kindje lost niet altijd alles op, soms zorgt het voor meer problemen (niet het kindje zelf maar situatie). En inderdaad baby's lachen niet alleen maar, vooral niet als je een huilbaby krijgt. Mijn baby huilde ook eerste 3 maanden alleen maar dat was wel zwaar ik was constant met haar bezig (niet dat ik het erg vond hoor) hele dag door. Voor iemand als haar zou dat zwaar kunnen zijn dan.

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

kan zo iemand niet heel snel tegen zichzelf en de rest van de wereld beschermd worden??

ik heb nu al vreselijk medelijden met het kindje als dat er (binnenkort) echt aan zit te komen :$:(

18. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Goh, zeker omdat ik ook 2x in de eerste ronde zwanger was! Ohh... schande... heb toevallig wel twee hele gezonde hollandse jongens!
    Waarmee ik me uiteraard zeer gezegend voel!

19. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    - "Mensen die in ronde 1 zwanger worden, moeten gestraft worden, een goede straf is een kind met een beperking (lichamelijk of verstandelijk) "

Hemeltje lief zeg! Ik ben ook 2 keer in ronde 1 zwanger geworden...voel me bijna persoonlijk aangevallen.

Deze dame is er een uit de categorie EX-vriendin....of niet soms.

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    jeetje, ik denk dat ik daar erg verdrietig en boos om zou worden als ik iemand dit zou horen zeggen.. en helemaal als dit een vriendin is.
    Ik vind het ook wel erg extreem,. lijkt me dat er toch iets niet helemaal goed is met haar :s

Ik mag hopen dat dit soort opmerkingen niet vaker gaan voorkomen, anders zou ik toch serieus gaan nadenken of deze vriendschap waardevol genoeg is!

Deel Deze Pagina